2 Nisan 2014 Çarşamba

CHANEL GÖZ KALEMİ NO.61 GÜMÜŞ

CHANEL LE CRAYON YEUX NO.61 SILVER 
       Chanel'in otomatik olmayan klasik tarz göz kalemlerini seviyorum, kalıcı ve uygulaması çok kolay. Bazı markalar klasik göz kalemi yumuşak olsun diye abartıyor, ucu öyle yumuşak oluyor ki gözden akmamamı imkansız. Mesela Armani'nin tüm makyaj ürünlerine bayılmama rağmen göz kalemlerini fazla yumuşak uçlu yapmışlar hep gözaltıma indi ve sürerkende çok zorlandım. 

      Chanel'in klasik tarz göz kalemi birçok renk seçeneğine sahip, ama benim favorim içinde mikro simleri bulunan ışıltılı gri oldu. Makeupforever'da buna benzer Aqua eyes serisinde bir gri var ama o daha metalik kalıyor Chanel'in yanında. 

     Kutusundan bir de kalemtraşı çıktı, çok mutlu oldum. Kalemin arka kapağında ise kauçuk ucu bulunuyor, gözaltınızda 'smokey effect' yani dumanlı göz makyajı tarzı yapacağınızda kalemi sürdükten sonra bu kauçuk uç ile dağıtıyorsunuz. Yada üst göz kapağınıza göz kalemini sürdükten sonra yine bu uçla dağıtarak far gibi kullanabilirsiniz. 

    Rengi fotoğraflarda tam olduğu gbi çıktı. Harika bir gümüş tonu. Ne çok koyu nede mavi alt bazlı açık tonlardan. Her renk makyajla uyum sağlayabilecek güzel parlak bir gri. 

    Ben Sephora'dan geçen ay 70tl'ye aldım. Sephora internet sitesi olmadığı için satın almak isterseniz burayı tıklayabilirsiniz. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...