7 Mart 2014 Cuma

HAKKIMDA

     KOZMETİKKARNE HAKKINDA

  kozmetikkarne.com blogu tamamen özgün, satın alıp denediğim kozmetik ürünlerini tanıtıp yorumladığım eğlenceli bir blog. Burada gördüğünüz tüm ürünleri titizlikle inceliyor, içeriğinden fiyatına, nerede satıldığına kadar sizlerle paylaşmaya çalışıyorum. Eğitimim, mesleğim kozmetik alanıyla ilgili değil hatta çok profesyonel makyaj yapabildiğimi bile söyleyemem ama ürünleri tanıma konusunda oldukça bilgili olduğumu farkettim. Makyaj malzemeleri, bakım ürünlerinden bahsetmek beni fazlasıyla mutlu ediyor, amacım kendi denediğim ürünleri daha bilinçli alışveriş yapabilmeniz için paylaşmak ve beraber güzel vakit geçirmek. 



   Fotoğraflarımı Iphone 5C telefonumla ya da Canon EOS Rebel T5 fotoğraf makinemle çekiyorum. Uzak ve yakın mercekleriyle deyatlı çekimler yapabiliyorum, özellikle renklerin tam tonunu yakalayabiliyor ve anti-blur özelliği ile net fotoğraflar veriyor. 



Yazılarımı MacBookAir bilgisayarımla/ Ipad  ile hazırlıyorum. Yayınlanan fotoğraflarda photoshop ya da benzeri fotoğrafı "iyileştirme" özelliğine sahip program kullanmıyorum. 


 Bloga tüm ilgimi verebilmek için facebook,twitter,instagram gibi sosyal medyada hesap açmadım. Blogda reklam ürünü yok temiz,sade, güvenilir biçimde paylaşım yapabilmek için açtım. Yer alan ürünler kendi yetkili mağazalarından alınmıştır. Tahmin edebileceğiniz gibi fazlaca zaman, maddi olanak ve emek harcandığından yazı ve fotoğrafların izinsiz kopyalanmamasını rica ediyorum. 

Bana ulaşmak için kozmetikkarne@gmail.com adresime mail atabilirsiniz. En hızlı şekilde memnuniyetle cevap vereceğim. 

Sevgiler  Selen 







11 yorum:

  1. yazılarınızı okuyorum hep guzel markalar kullanmışsınız

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Banu teşekkürler:) kaliteli olsun, 1 tane olsun :)))

      Sil
    2. Mntıklı bencede alabiliosa insan kaliteli alıp az almalı stokçuluğuda hiç sevmem zaten :))

      Sil
    3. Kesinlikle katılıyorum, 1 kaliteli alıp sonuna kadar kullanmak aslında daha ucuza geliyor:)

      Sil
  2. kaç yasındasın ve yukarıdaki fotograf makyajsızmı

    YanıtlaSil
  3. Hülya :) yaşım 35. Yukarıdaki fotoğrafta var makyaj.

    YanıtlaSil
  4. Bu kozmatik karneye bakmakla cok zevk aliyorum bütün makgej urunlerini oradan tavsiyesiyle aliyorum cok harika cikiyor cildimde degisiklik yaratiyor

    YanıtlaSil
  5. Tesekkür ederim, o zaman izlemeye devam:)

    YanıtlaSil
  6. canım mimlendinnnnn :) http://pembemakyajcantam.blogspot.com/2014/12/mim-burcunuzun-ozelliklerini-tasiyor.html

    YanıtlaSil
  7. Merhaba Selen Hanım. Siteniz yeni açılan moda sitemize eklenmiştir. Yani dolaylı olarak blogunuzun ücretsiz reklamını yapmış olacağız. Böylece site trafiğiniz daha hızlı artacaktır. Başarılarınızın devamını dilerim. Sitenizin bağlantısına buradan ulaşabilirsiniz>> Modaland

    YanıtlaSil
  8. Dikkat çekici konular kaliteli markalarla güzel bir blog takibe aldım. :) Bende bloğuma beklerim :) Sevgilerimle (apaydindunyam.blogspot.com)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...