10 Mart 2015 Salı

YSL LA NUIT DE L'HOMME EDT

YSL LA NUIT DE L'HOMME EDT ERKEK PARFÜM 
  La Nuit De L'Homme, YSL markasının çıkardığı en iyi parfüm bana göre. Notaları, içeriğinin sıraya dizilimiyle öyle güzel oluşturulmuş bir erkek parfümü ki; 2015 yılına yakışır modernlikte ve bununla birlikte erkek kokusu olduğunu hissettirir derecede baskın.Fakat bu baskınlık diğer "baba" kokuları gibi traş losyonu-demode paçuli/amber/sandal ağacı ardışık üçlemesinden çok uzakta.
 
   Bu parfümü en yakın arkadaşım ısrarla önerdi, denediğimde sözlerinde ne kadar haklı olduğunu gördüm. Bir kadını etkileyebilecek, beyninde yer edebilecek tüm baharatları özenle sıraya dizmişler adeta. Tabii bu kadar iz bırakan bir kokuyu eşime alırken tereddüt de ettim:) ne yalan söyleyeyim...

   Aromatik-sıcak baharatlı sınıflandırmasında değerlendirdiğim Mart 2009'da piyasaya sürülen La Nuit de L'Homme üst notalarında kakule,Sicilya bergamutu ve kardamon
kalp notalarda Virjinya Sediri,lavanta
Dip notalarda ise Kimyon, Haiti vetiver kökü ve kumarin bulunduruyor.


  Daha önce 2006 yılında piyasaya çıkan intense, libre, sport versiyonları çok da akılda kalıcı değildi benim için fakat La Nuit De L'homme versiyonu aynı ismi gibi geceyi ve maskülenliği sonuna kadar içinde barındırıyor.

    Kalıcılık, ekşimeden kokunun tazeliğini koruması konularında benden tam puan alan nadir parfümlerden YSL La Nuit De L'Homme son yıllarda yüzümü güldüren birkaç kokudan biri oldu.

Sephora'dan 40ml 99tl'ye satın aldım, Satın almak için buraya tıklayarak 60ml 220 tl satın alabilirsiniz.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...