23 Mart 2015 Pazartesi

MAKE UP FOR EVER STEP1 MAKYAJ BAZI

MAKE UP FOREVER STEP1 MAKEUP BASE  NO.6 COOL PINK 
        Make Up For Ever'in en sevdiğim özelliği; yeniliği sadece zaten var olan farları-rujları farklı kampanyalarla önümüze sürmek yerine/en azından, ürünleri teknolojinin ve çağın gereğine göre çeşitlendiriyor olması. Son yıllarda hayatımıza giren makyaj bazlarının asıl amacı makyajı daha kalıcı yapmak. Bunun yanında ek özellik olarak geniş gözenekleri kapama, ekstra nem verme, daha mat gösterme gibi özellikleri olanlarda var.
       Mart ayının başında Sephora'dan satın aldığım Make Up For Ever makyaj bazı aslında 11 farklı makyaj bazının çıktığı yeni bir seri:
Yeni çıkan seri "Step 1" dediğim gibi 11 farklı makyaj bazından oluşuyor. 5 tanesi daha çok cilt yapısı için üretilmiş;Matlaştırıcı-Gözenek Küçültücü-Nem verici-Pürüzsüzleştirici ve Kızarıklık giderici.
Diğer 6 tanesi ise daha çok renk düzenleyici nitelikte:
6.Cool Pink(Soluk Pembe): Açık renk ve soluk tenlileri daha canlı pembemsi gösteriyor
7.Blue(Mavi): sarıdan-kızarıklığa açık tenlileri canlı gösteriyor
8.Peach(Şeftali Tonu): Donukluğu yokedip canlı gösterir
9.Yellow(Sarı): Koyu tenlerde donukluğu gideriyor.
10.Caramel(Karamel tonunda): Daha da koyu tenleri canlı gösteriyor.
11.Mauve(Leylak Rengi): Koyu tenli fakat sarı tonluları canlı gösteriyor.

    Hepsi de tüplerin renginde kremler ve yapıları yumuşak.Ciltte kolayca emiliyor. Aslında temel kapatıcı mantığından yola çıkılarak üretilmiş akıllıca bir baz serisi; mesela yüzdeki kırmızı lekeler(sivilce gibi) için yeşil kapatıcı sürülür, mor gözaltlarını daha aydınlık göstermek için sarı kapatıcı sürülür. Cildi tamamen pürüzsüz ve tek renk zemin haline çevirmek için ben daha önce makyaj bazına bu renklerde kapatıcı karıştırıyordum.




    Benim satın aldığım 6 numara Cool Pink yani soluk pembe renkte makyaj bazı benim gibi açık renk cilt tonuna sahip ama soluk tenliler için. Nemlendiriciden sonra tüm yüzüme parmaklarımla yediriyorum. Rengi bana gayet iyi geldi, aydınlık dozunu da çok iyi ayarlamışlar BB kremler gibi zırıl zırıl da parlamıyor.Makyajı tutma becerisi ise fena değil. Yumuşaklığını çok beğendim. Yapısı hafif su bazlı zaten, içeriğini merak edenler için fotoğrafladım:
 

   Sonuç olarak, makyajsız gezdiğimde hastamısın sen? sorusuyla çok sık karşılaşan bir soluk yüzlüyüm:) Cildi canlı ve daha pembemsi gösteriyor. Kalıcılığı ve makyajı tutma süresi fena değil, gün sonunda kuruma ve pul pul dökülme yapmıyor.
   30ml Step 1 makyaj bazı fiyatı 96tl. Satın almak ve incelemek isteyen buraya tıklayabilir. Kapağı açıldıktan sonra kullanım süresi 12ay.











2 yorum:

  1. Merhaba güzel bir yazı olmuş :) Ayrıntılar için teşekkürler :) bu arada seni takibe aldım bana da beklerim :)

    :http://ataleofbeauty.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  2. Bunlardan en az 3 tanesini denemek istiyorum gerçekten, çok övüldüler internette. Yeni bir takipçinim bu arada, benim blogumu da ziyaret edersen sevinirim :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...