12 Mart 2015 Perşembe

BIOTHERM AQUASOURCE CC JEL

BIOTHERM AQUASOURCE CC GEL 
  BB ve CC kremler pratik oldukları kadar cilde en uygun olanı seçmesi de bir o kadar yorucu. Açıkçası BB krem yerine kendi fondötenimi kullanmayı tercih ediyorum genelde, ama renksiz ve güneş koruma+nemlendirme özelliği olan CC krem arayışım da hiç bitmiyor.



  Hafif yapılı kremleriyle kullanmaktan keyif aldığım markalardan biri Biotherm yeni CC krem çıkardığını Cepa Douglas'ta gezinirken fark ettim. Daha önce kullandığım Biotherm Skin Perfect CC krem güzeldi ama yapısı ağırlık veriyordu, çok da fazla kullanamadım. Biotherm'in Auquasource serisinden CC krem çıkardığını görünce hemen deneyip satın aldım. Aquasource serisi su bazlı, ultra hafif krem serisi. Tam da beklediğim gibi; içerisinde "without coverage" yani kapatıcısı olmayan bir CC(color correcting-renk düzenleyici krem).Kurşuni renkli bu krem yüze sürüldüğü anda ciltle bütünleşiyor, cildi nemlendiriyor ve harika bir makyaj bazı haline geliyor. Genelde bu tarz pürüzsüzleştiriciler yoğun silikon içerir ama yapısı yok gibi ve paraben içermiyor.Daha detaylı içerik isteyenler için fotoğrafladım:



















  Nemlendirmesi benim karma cildim için gayet yeterli çok zırıl zırıl değil tam kıvamında, aşırı kuru ciltli deneklerim arkadaşlarımın cildini de gayet güzel nemlendirdi. Her yaş ve cilt tipi için uygun. İki farklı renk tonunda satılıyor: Fair(açık tenliler) ve Medium(orta ten). Ben Fair yani açık tenliler için olanı aldım.Çok esmer olmadığınız sürece açık tenliler için olanı uygun. üzerine fondötenle müthiş bir uyum yakaladı fakat sadece nemlendirici yerinesürüp makyajsız da kullanabilirsiniz.
   30ml Biotherm Aquasource CC rem fiyatı 45tl Douglas'tan aldım. Douglas İnternet satışı yok fakat buradan inceleyebilirsiniz. Kapağı açıldıktan 12ay sonra kullanım ömrü bitiyor.

   Bu kadar çok gezen annenin çocukları ne durumda diye sorarsanız işte bu haldeler:)













1 yorum:

  1. Güzel bir paylaşım olmuş :)

    Banada beklerim . http://eceabdioglu.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...