14 Ocak 2015 Çarşamba

CHANEL EYELINER PEN NO.20 KAHVE

CHANEL ECRITURE DE CHANEL EYELINER PEN 20 BRUN / 20 BROWN 



     Geride bıraktığımız 2014 yılı gibi 2015 yılı da Eyeliner'ların altın çağını yaşadığı bir yıl olacak. Göz kalemine göre daha ıslak yapıdaki eyeliner, gözleri daha belirgin yaparken tabiki daha da kalıcı. Amam markayı iyi seçmek ve doğru sürmek gerekiyor. Birçok eyeliner almak yerine tek bir tane kalitelisini alıp hakkıyla kullanmak en mantıklısı. Kolay sürmek içinse bol bol deneme yapmak en iyi yol, ama artık Chanel, Benefit gibi markalar klasik kıl fırçalı modellerin yanısıra keçeli kalem şeklinde sünger uçlu modellerini de piyasaya sürdüde benim gibi beceriksizlere eyeliner sürme fırsatı doğdu. Chanel'in yeni çıkan eyeliner modeli Ecriture De Chanel iki farklı renkte kahve ve siyah olarak satılıyor. Klasik model eyelinerlara göre sürmesi çok pratik. Ben saç ve göz rengime kahve kalem+kahve maskara sevdiğimden bu eyelinerı da kahverengi aldım. Standart kahve eyelinerlara göre oldukça koyu bir kahve, siyaha yakın acı kahve tonunda. Kolay temizleniyor. Kalıcılığı Benefit Push-up Eyeliner kadar olmasa da fena değil. Benefit markasına ait Push-up Eyeliner kesik ucuyla kullandığım en rahat ve en kalıcı eyeliner fakat aynı Maskarası gibi tek renk siyah üretilmiş. 







        Eyeliner popülerliğini sürdürürken kullanımı rahat, hiç beceremeyen için bile profesyonel görünüm veren harika bir eyeliner Chanel Eyeliner Pen(Ecriture de Chanel) memnun kaldığım ve elimin sık sık gittiği bir ürün oldu. Tek kötü yönü ürün gramının azlığı, kapağı açıldıktan 6 ay sonra kulanım süresi bitiyor.

   0,5ml Chanel Eyeliner fiyatı 117tl satın aldım, Burayı tıklayarak satın alabilirsiniz.

6 yorum:

  1. Çok yakışmış Selen'cimm. Güle güle kullan. Bu arada sen İnstagram mı açtın tatlım?

    YanıtlaSil
  2. Sagol canım benim; yılbaşından beri bi tembellik bende:) sorma gitsin... Hayır açmadım, sana sormadan nasıl açayım minnoş?

    YanıtlaSil
  3. Eyeliner e hiç el yatkınlığım yok acaba bunu mu denesem diye
    Düşünüyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eger benim gibi eyelineri düz çizgi olarak süremeyenlerdensen :) tavsiye ediyorum. Bildiğimiz keçeli kalem gibi yapmışlar kullanımı çok kolay

      Sil
  4. Göz altınızda da mı bu eyeliner var mavi gözlüsünüz sanırım bende eyeliner çekince altına
    ne süreceğimi şasiriyorum

    YanıtlaSil
  5. Sevgili Fusun yukarıdaki fotoğrafta göz altımda estee lauder brown kajal kahverengi klasik göz kalemi var. Gözlerim açık kahve, fotoğrafı ışığı ters alarak /göz kapağıma terra ton farlar sürerek(kızıl kahve,tarcın,mandalina renkleri) ve göz altıma pembe alt tonlu kapatıcı örneğin: mac pale pink corrector kullanarak daha yeşile veya elaya yakın çıkarabiliyorum fotoğraflarda.Lens de sevmiyorum, gözünüzün rengi ne olursa olsun bence kahve klasik göz kalemi bence eyeliner altını en iyi belirleyen ürün.

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...