20 Aralık 2014 Cumartesi

NUXE LIPGLOSS

NUXE LIPGLOSS

   Nuxe'ün cilt bakım ürünlerinden çok memnunum, hazır kış ve soğuk havalar da gelmişken en çok kullandığım şey dudak parlatıcımı Bakım yapan bir markadan alayım dedim. Amacım gayet masumken Eczaneye gittim, Nuxe'ün renkli dudak parlatıcıları dört faklı renkte satılıyormuş. Kahve olanı es geçip, pembe renkliden iki tane,bej renk ve çilek kırmızı toplam alıp dört dudak parlatıcısıyla eve geldim.
   Nispeten zararlı etkilerden arınmış, hemde dudaklara bakım yapan bir ürün olacağını tahmin ederken kullandıkça dudaklarımı kuruttu. Renkleri güzel oturtmuşlar ama Nuxe yüz temizleme jeli yada Nuxe nem maskesini yapanın bu glossları yapan firmayla aynı olduğunu düşünmek istemiyorum. Sadece benim mi dudaklarımı kuruttu diyerek, herzamanki gönüllü deneklerimden 4 tanesini kurban seçip 3 gün süreyle denettim ne yazıkki onlarda da dudakta kuruma pul pul dökülme oldu. 






  7ml Nuxe dudak parlatıcısı tanesi 40tl eczaneden aldım. Güvendiğiniz bir site varsa internetten de sipariş edebilirsiniz tabi. 







Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...