19 Aralık 2014 Cuma

NUXE KURU CİLTLER İÇİN VÜCUT LOSYONU

NUXE BODY LOTION FOR DRY SKIN 
   Nuxe markasının vücut bakım ürünlerini seviyorum, cildime zarar vermiyor ve yapısı çok hafif. Kuru ciltler için olan bu vücut losyonu hafif badem kokusuyla çok güzel nemlendiriyor. Herne kadar cildim karma olsada kış aylarında, poyraz çıktığında ellerimde ve bacaklarımda kuruma oluyor. Yağlı his bırakmayan ipeksi yapıda vücut losyonu çok aradım, denemelerim sonucu en çok Nuxe'ün bu ürününü beğendim. 
   Ürünü alırken pompasında jelatin olmasına dikkat edin, açılmış ürün olmasın. Kesinlikle güvendiğiniz eczaneden alın bayat olursa egzamaya yol açabilir. 


    Arka bölümünde %94 oranında doğal içeriğe sahip ve paraben içermediği yazıyor. 
    400ml vücut losyonu 65tl'ye satın aldım. 







1 yorum:

  1. Bu losyonun sampleını denemiştim ve kokusuna bayılmıstım. Fakat benim kuru cildime pek iyi gelmedi ne yazik ki :))

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...