8 Aralık 2014 Pazartesi

MAKE UP FOR EVER MIST & FIX MAKYAJ SABİTLEYİCİ

MAKE UP FOR EVER MAKYAJ SABİTLEYİCİ SPREY 

    Make Up For Ever Mist & Fix hem makyajı sabitlemek hem de ıslak far uygulaması/ elmacık kemiğine illuminator uygulaması gibi zevkli uygulamalarda kullandığım güzel bir sprey.Merak edenler için şişenin arkasındaki içerik bölümünü de görüntüledim. Sprey tamamen renksiz alttaki fotoğrafta kare çerçeve içerisinde görebilirsiniz.


    Aynı anlamda üretilmiş Mac Fix+ Spreyle aynı uyumu yakalayamadım ne yazikki. Makyajı sabitleyemiyor benim yüzümde. Yine de yazısını okumak isterseniz burayı tıklayabilirsiniz.
   
     MUFE(Makeup Forever) yapış yapış olmayan güzel bir sprey.Göz kapaklarında asla birikme ve ağırlık yapmıyor. Günlük makyajda kalıcılık anlamında yardım alınabilecek bir ürün. Fotoğraf/ özel gün makyajını sabitlemek içinse kesinlikle Kryolan Dermacolor Sprey favorim; ama günlük makyajda kullanamazsınız kalıcılığından dolayı yapısı çok ağır, hergün kullanırsanız cildiniz bozulur.

   Mufe Fix Spreyi makyajınız bittikten sonra yüzünüze bir karış uzaktan şişeyi çalkalayıp sıkın. Tüm yüze bir kez püskürtmek yeterli.Benim kendimce bulduğum yöntem; makyajımı en son maskara ile tamamlarım. Tüm yüzüme makyajı bitirdikten sonra sabitleyici sprey sonra maskara.Maskara üzerine sprey gelince kirpikler yapışıyor çünkü. Dudağa da ruj kalıcı olsun diye direkt sıkmayın kuruma yapabiliyor.

   Guerlain gibi ıslak-kuru kullanım için uygun olan farlarda, far fırçanızı Mufe sprey ile hafif ıslatıp fardan bir miktar alıp göz kapağınıza uyguladığınızda ıslak görünüm elde edersiniz. Yine elmacık kemiklerinde Nars krem illuminator tarzı allıklarda uygulamadan önce fırçayı hafif spreyle ıslatırsanız hem kalıcı olur hemde sağlıklı bir ışıldamayı homojen yedirmiş olursunuz.
 
   Ürün kapağı açıldıktan 12 ay sonra kullanım süresi bitiyor. Ben daha taze olması için ufak boylarını satın alıyorum. Makeup Forever kendi mağazalrı yada tüm Sephoralarda bulabileceğiniz Mist&Fix Sprey 30ml fiyatı 24tl, ve 125 fiyatı 100tl. İnternetten satın almak için Türkiye'deki Makeupforever ve Sephora'lara bu markayı getiren Vepa Kozmetiğin kendi internet sitesi www.makyajtrendi.com adresine bakabilirsiniz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...