19 Aralık 2014 Cuma

JO MALONE PARFÜM&VÜCUT KREMİ&VÜCUT JELİ

JO MALONE CHRISTMAS CRACKER SET COLOGNE&BODY CREAM&BODY WASH 

       Jo Malone cilt bakım, parfüm ve mumlarıyla dünyaca ünlü bir İngiliz markası. Özellikle mumları vazgeçilmezim, vücut kremleri ise bağımlılık yaratıyor. Türkiye'de Jo Malone kendi mağazalarını Kanyon Avm, Nişantaşı ve Ankara Next Level Avm'de bulabilirsiniz. Ayrıca, İstanbul ve Ankara'daki Harvey Nichols Mağazalarından da  bu markaya ulaşabilirsiniz.

     Estee Lauder, Mac gibi kozmetik markaları Türkiye'ye getiren firma Elca çatısı altında bulunduğunu biliyordum,  fiyat politikası da yüksek olduğundan, sevgili dostum Nihan www.nihanla makyaj.com 2 hafta önce İstanbul'a gideceğimi öğrenince bana Elca'nın kendi merkezinden nasıl alışveriş yapacağımı anlattı. Elca alışveriş detaylarım için burayı tıklayabilirsiniz.
   Öyleki; diğer tüm markalar gibi Jo Malone markasının ürünleri de yarı fiyatınaydı. Parfümler 80tl, mumlar 80 tl ve bunun gibi birçok ürünü görünce gözlerime inanamadım.


    Jo Malone Christmas Cracker isimli yılbaşı seti üç üründen oluşuyor;
1)Orange Blossom Body Creme: Portakallı Vücut Kremi 15ml
2)Pomegranate Noir Hand&Body Wash 15ml : Pembe biberle narın kokusun harmanlandığı bu vücut jeli Jo Malone'nin en çok satılan Pomegranate Noir serisinden. Harika kokuyor, oldukça kalıcı.
3)Lime Basil&Mandarin Cologne 9ml: Lime limonu ve mandalina karışımı bu parfüm uçuş uçuş bahar aylarında açan portakal ağaçlarının kokusunu getiriyor. Çok kalıcı değil ama ufak boyutuyla tazelemek için yanıma alabiliyorum.

    Jo Malone Cracker Yılbaşı setini Elca Kozmetik'ten 50tl'ye satın aldım.


3 yorum:

  1. gule gule kullanin :) modern muse da var miydi elca'da, hatirliyor musunuz acaba?

    http://nailartinwonderland.blogspot.com

    YanıtlaSil
  2. Tesekkürler:) özellikle baktık modern muse yoktu.

    YanıtlaSil
  3. sadece jo malone ürünleri için bile gitmeye değer

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...