12 Aralık 2014 Cuma

GIVENCHY NOIR COUTURE & PHENOMEN EYES MASKARA

GIVENCHY NOIR COUTURE & PHENOMEN EYES KAHVERENGİ MASKARA 



        Givenchy Maskara denilince oldukça cesur, var olanı taklit etmektense hep daha yeniyi, daha farklıyı bulmaya çalışıyor. Alışılagelmiş maskara uçlarından farklı iki modeliyle Givenchy maskaralardan en sevdiklerimi bugün tanıtmak istedim. Saçlar ve gözler siyah olmadığı sürece siyah maskara yerine kahve maskaranın daha güzel durduğuna inanıyorum, kesinlikle daha yumuşak bir görüntü veriyor. Siyah maskara ve göz kalemi daha geceye uygun kaçıyor bence. Phenomen Eyes maskaranın tonu daha koyu bir kahveyken, Noir Couture maskaranın rengi yarım ton açık ve daha kızıl-kahve tonlarda. Kalıcılık açısından Noir Couture'yi daha çok beğendim; akşam makyajımı silerken bile çok uğraştırdı beni. Sonuç olarak ikisi de kaliteli, dökülme yapmayan ve kirpiğe zarar vermeyen maskaralar.


        Phenomen Eyes No.2 Kahverengi:  Harika koyu kahve tonlarında, özellikle kahve göz kalemi-kahve eyeliner ile muhteşem duruyor tonu. Kullanımı çok pratik değil, tek tek kirpikleri boyamak gerekiyor. Kirpikleri tane tane ayırıyor, uzatıyor.Hacim verme yönü ne yazikki zayıf.

  

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Noir Couture No.2 Brown Satin : Kızıl kahve tonunda üç boğum şeklinde tasarlanmış bir maskara. 4'ü birarada olarak tanımlanan maskara hacim,uzatma,kıvırma ve bakım yaptığı kapağına yazılmış.Benim tespitim, hacim ve kirpikleri ayırma olarak gayet iyi.Kalıcılığı da beni tatmin etti. Boya kalitesi ise gayet iyi pul pul dökülme yapmadı, kirpiklerimi dökmedi. Fakat kirpikleri uzatma veya takma kirpik etkisi bulamadım.



       Boyner'den satın aldığım 7gr Givenchy Phenomen Eyes  Maskara fiyatı 78tl.
       8gr Givenchy Noir Couture Maskara fiyatı 76tl. Satın almak ve diğer renkleri incelemek için burayı tıklayabilirsiniz. Sonuç olarak, ikiside renk tonu olarak harika, kirpiklerimi kıvırdı, kalıcılığından ve boya kalitesinden memnun kaldım ama Armani Eyes To Kill deki muhteşem kirpik uzatma yada Lancome Hypnose Drama'daki takma kirpik-hacim etkisini yakalayamadım.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...