12 Aralık 2014 Cuma

GIORGIO ARMANI MAESTRO FONDÖTEN

GIORGIO ARMANI MAESTRO FUSION MAKEUP FOUNDATION 
       Dünyanın en ince yapılı fondöteni ve "ikinci ten" sloganıyla olarak dünyada en çok satan fondötenlerden biri Giorgio Armani Maestro fondöten ipeksi bir görünüme kavuşturuyor.
       Armani makyaj markası olarak çok sevdiğim ve aldığım her ürününü tüp bitene kadar kullandığım bir marka. Genel olarak yoğun yapıda fondötenleri tercih ediyorum fakat, arada bir elimin altında hafif yapılı, cildimi de çok yormayan bir fondöten olsun istiyordum.Bolca araştırma, tester denemesinden sonra Maestro'da karar kıldım. Daha önce kullandığım Armani Lasting silk kadar hafif fakat onun gibi saten bitirişli değil; mat-saten bitirişli olarak tanımlayacağım. Kadifemsi bir görüntü bırakıyor. Yüzünüzde terleme-parlama gibi sorunlar varsa ideal diyebilirim. Normalden karmaya dönük ciltler için uyumlu bir fondöten.


     Daha nemli tutuşundan dolayı kuru ciltliler içinse Armani Luminous silk bence daha iyi gider. Maestro yaz-kış cildi aynı durulukta tutuyor. Kapatıcılık özelliği çok çok az. Fondöten öncesi gözaltlarımı kapatıyorum, ve yüzümde sivilce ve leke varsa kapatıcıyla kapattıktan sonra fondötenimi uyguluyorumki tüm yüzüm bir bütün baza sahip olsun. Kalıcılığı ise orta seviyede, fazla beklentiye girmeyin 5 saatten sonra tazelemek gerekiyor.

    Ben fondöteni yüzüme sürerken parmak uçlarımı kullanıyorum, bu tarz hafif yapılı fondötenler için  YSL touche eclat fondöten gibi en iyisi yüze birkaç damla bırakıp parmakla bastırarak dağıtmak. Bu fondöteni rahatlıkla boynuma ve dekolteme de uyguladım hiçbir alerji-sivilcelenme yaşamadım. Tam sıvı içeriğinden dolayı kullanmadan önce şişeyi çalkalamak gerekiyor.


 Ben 5.5 renk tonunu seçtim, 12 farklı renk tonu var. Açık renk tonlarını çok güzel oturtmuşlar.Açık tenliler ve açık buğdaylar için 5 veya 5.5 ideal.



  Sonuç olarak, yüzü güzel gösteren kaliteli bir fondöten.Hafif yapıda fondöten isteyenler için harika bir tercih. 30ml fiyatı 180tl buraya tıklayarak satın alabilirsiniz.

     

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...