9 Aralık 2014 Salı

ESTEE LAUDER MAKYAJ TEMİZLEYİCİ SÜT NORMAL/KARMA CİLT İÇİN

ESTEE LAUDER PERFECTLY CLEAN LOTION CLEANSER NORMAL/COMBINATION SKIN 
  Estee Lauder'in temizleme sütü bittikçe aldığım, memnun kaldığım bir ürün. Yüzü kirden-makyajdan arındırmanın birçok yolu var; temizleme jeli ile yüzü köpürterek yıkamak, göz temizleme toniğini pamuğa dökerek iyice silmek gibi... Yoğun kalıcı makyajı cilde zarar vermeden temizlemek için tercihim bu tarz süt temizleyiciler. Pamuğa resimdeki miktar kadar döküp tüm yüzümü, gözlerimi ağır makyajdan arındırıyorum. Özellikle waterproof maskara kirpiklerden göz toniği ile çıkarırken mutlaka birkaç kirpik de sizlere ömür...  Günlük makyajımı bile bazlı-sabitleyicili ağır yaptığım için çıkarırken cildime nazik davranan temizleyici iyi geliyor. Süt temizleyiciyi hafifçe yüze dağıtıyorum sonra pamukla siliyorum. Su bazlı olduğu için cildi çizmiyor ve yağlı his bırakmıyor. 



   Bendeki normal/karma ciltler için olanı. Anneme de hassas/kuru ciltler için olanını aldım  da pembe  şişede. Pompalı olması da bir avantaj. Kapağı açıldıktan 24ay sonra kullanım süresi bitiyor. 

  200ml fiyatı 100tl buraya tıklayarak satın alabilirsiniz. Ben Elca'dan geçen hafta 39tl'ye aldım.Elca yazımı okumak için buraya tıklayabilirsiniz. 



2 yorum:

  1. Şişeleri geçen sene değişti ve ben yeni şişelerini sevmedim :(

    YanıtlaSil
  2. Ben de makyaj temizlemede süt tercih edenlerdenim ve bunu ne zamandır almak istiyordum. Fiyatı beni bitirdi, ah bu ELCA. İstanbul'a gidişlerim hep haftasonuna denk geldiğinden hiç gidemedim :(

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...