18 Aralık 2014 Perşembe

BENEFIT PRIMPING WITH THE STARS MAKYAJ SETİ

BENEFIT PRIMPING WITH THE STARS MAKEUP SET 
         Primping with the Stars Benefit'in 22 farklı makyaj setinden sadece biri. Makyaj, parfüm ve cilt bakımında kült ürünler çıkarmış Benefit ; Amerikalı ikiz kız kardeşlerin istedikleri allığı kendilerinin yapmasıyla ortaya çıkmış aslında. Benefit'in ürünlerini çok seviyorum ama en çok da, sevilen birçok ürününü böyle minik boylarda bir araya getirip set şeklnde satmasını seviyorum. Hem taze taze kullanma fırsatı doğuyor hemde kesinlikle daha ekonomik. Türkiye'de Benefit ürünleri sadece Sephora'larda satılıyor, fakat Sephora'nın hala ülkemizde internet satışı yok.Benefit'in bir an önce Mac,Estee Lauder gibi kendi sitesinden bize alışveriş imkanı sunmasını diliyorum, çünkü Amerika'da Benefit'ten alışveriş yaptığımda çok daha ucuz olması bir tarafa, bir torbada hediye veriyorlar ki bu bizdeki Sephoralarda imkansızla eşdeğer...



       
        "Yıldızlarla Parlamak" anlamına gelen Primping with the Stars Benefit'in en sevilen 6 adet ürününden oluşan makyaj seti. Makyaj için nemlendirici sürülmüş cilde sırasıyla Stay Dont Stray(Göz için makyaj bazı),  POREfessional(Yüz için makyaj bazı),  Some Kind a Gorgeous (kompakt fondöten), Benetint(sıvı allık),  Girl Meets Pearl(Aydınlatıcı) ve They're Real Maskara.




        Tüm Benefit setler gibi bir kutu içerisinde kapakta aynası, ve içinde ürünler yer alırken, aynadan açılan kapaklarda ürünleri nasıl kullanacağınız resimlerle anlatılıyor. İçeriğini merak edenler için fotoğrafladım:

       
       Cildi güzelce temizleyip nemlendirdikten sonra şu sıra ile uyguladım: 
       1)Don't Stay Stray

Göz makyajı için makyaj bazı olan bu ürün süngerli aplikatörüyle göz altına ve göz üstüne üçer nokta şeklinde sürüp daha sonra onları parmak ucu ile dağıttım. Gözaltı kapatıcısı ve far için oldukça güzel bir göz makyajı bazı. Ağırlık yapmıyor, farları da daha yoğun renkli ve kalıcı yapıyor. 4ml şişesinde kapağı açıldıktan sonra ömrü 12ay. 


      2)POREfessional:

Yüz için makyaj bazı The POREfessional, hafif yapıda ve geniş gözenekleri gizleyen silikon bazlı bir ürün. Kremsi yapısı hafif ten renginde ve saten bitirişli. Daha önce tam boyunu da alıp blogumda incelemiştim, çok beğendiğim bir ürün olmadı. Kırışıklıkları belli ediyor, yüzde ağırlık yapıyor ve yağlı ciltlerin T bölgesini 2-3 saat sonra yağlandırıyor. 7,5ml ürün kapağı açıldıktan 12ay sonra kullanımı bitiyor. 

     3)Some kind a Gorgeous kompakt fondöten



Medium renkte olan bu fondöten açık buğday ve buğdaylar için uygun.Daha açık yada koyu tenliyseniz renk seçenekleri mevcut. Kompakt fondötenler içeriğindeki pudradan dolayı karma/yağlı ciltler için daha uygun oluyor. Bu kompakt fondöten gayet güzel, kapatıcılığı orta seviyede, ağırlık yapmıyor ve kalıcılığı ortanın seviyede. Benim cildimde yağlanma ve parlama yapmadı.Yoğun ve sık kullanmama rağmen gözeneklerimi tıkamadı. Yapısı oldukça yumuşak, uygularken süngeri ıslatıp-sıkarak kullandım. Kesinlikle süngerle parmaklara göre daha iyi sonuç veriyor.  3,5gr ürünün ömrü 18ay.

     4) Benetint sıvı allık

(Detaylı yazımı okumak için burayı tıklayabilirsiniz) Benefit markasının en çok satan ürünü benetint kan kırmızı rengiyle bana göre piyasadaki en kalıcı allık. Tamamen sıvı yapıdaki bu allığı az miktar yanaklara sürüp hemen dağıtmak gerekiyor. Ben Genelde fırçayla dağıtıyorum, ama acelem olduğunda parmaklarımlada uyguluyorum. Yıllardır bittikçe aldığım ve asla yanımdan ayırmadığım bir kozmetik harikası. Ürün kutusunda dudaklara da uygulanabilir diyor ama kalıcı pigmentlerinden dolayı dudakları kurutuyor. 4ml benetint kapağı açıldıktan 12 ay sonra kullanım ömrü bitiyor. 

    5) Girl Meets Pearl : 

Tüpte krem aydınlatıcı olarak tasarlanmış, soğuk pembe alt tonlu ve gümüş ışıltıları var. Elmacık kemiklerinin üzerine resimdeki miktar kadarı fırça ile dağıtıyorum. İlk sürüldüğünde gayet hoş duruyor ama kalıcılığı ne yazıkki yeterli değil.  7,5ml ürün ömrü 12 ay.

   6) They're Real Maskara


Amerika'da ve Avrupa'da en çok satanlar listesinde hem ilk sıralarda yer alan bu maskara çok severek kullandığım bir ürün. Fırçası bana YSL Baby Doll Maskarayı hatırlatıyor. They're Real kirpikleri uzatıyor, kesinlikle yapışma yapmıyor ve hacim kazandırıyor. Boya kalitesi çok iyi kesinlikle kuruyup pul pul dökülmüyor, 24 saat kalıcı ve renk saatler sonra bile dunuklaşmıyor. Silmesi zor bir maskara, Guerlain Pureté yada Lancome Bi-facil ile silmenizi tavsiye ederim, inatçı maskaralar için en iyi temizleyici bunlar, temizlerken bir de kirpikleriniz pamukta kalmasın:) They're Real Maskara ne yazıkki sadece siyah üretiliyor, başka rengi yok. 3gr maskara kapağı açıldıktan 6ay sonra kullanım ömrü bitiyor. 


     Sonuç olarak çok sevdiğim, ürünleri sıkılmama fırsat vermeden biten memnun kaldığım bir set oldu. Benefit markasının Primping with the Stars Makyaj seti fiyatı 99tl. Tüm Sephora'larda bulabilirsiniz, ama internet satışı yok.Bu marka için fiyatı gayet iyi buldum sonuçta 12.5ml 'lik orjinal Benetint sıvı allığın fiyatının 109tl olduğunu düşünürsek, bu setin fiyatı gayet iyi. 







2 yorum:

  1. Ayrıntılı inceleme için teşekkürler, özellikle de ürün içeriklerini yayımladığınız için...

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...