1 Aralık 2014 Pazartesi

BENEFIT FAKE UP GÖZALTI KAPATICISI

BENEFIT FAKE-UP CONCEALER FOR EYES
         Amerikalı Benefit markasının  Fake-Up isimli ürünü göz altı torbalarını ve göz çevresinde bulunan kırışıklıkları kapatmayı hedefliyor. 90'lı yılların  ünlü Lancome rujlarından esinlenildiğini düşünüyorum, aynı onun gibi bol neme sahip olması amacıyla ortada ruj kenarında ise gliserin vardı; Fake-Up'ta ise ortada kapatıcı yine kenarında gliserin var.
   




     Kutunun kapağında Fake-Up gözaltı kapatıcısını kullananların;
 %100'ü cildi nemlendirdiği
 %94'ü kalıcılığının yüksek olduğu
 %97'si hafif yapılı olduğu
 %1002ü ipeksi yapıda olduğunu söylemiş.


Ruj gibi pratik bir ambalajı var, bittikçe döndürerek açıyorsunuz. Bendeki numarası 02 medium, açık buğday ve buğday tenliler için uyumlu. Beyaz tenliler için 01 Light ve koyu tenliler için Deep seçenekleri de mevcut. Yüze fondöten uygulandıktan sonra gözaltlarına sürüp, parmak ucuyla dağıtarak kullandım. Evet gliserinli yapısından dolayı kurutmuyor ama fazla yağlı geldi bana, uzun kullanımdan sonra beyaz yağ bezesi-komedon oluşacak kadar kabarcık olmaya başlayınca korkup kullanmayı bıraktım. Blogu açınca da tekrar satın almak istemedim açıkçası, set içindeki ufak boyunu fotoğrafladım. Göz altı kırışıklıklarını kapatacak ve hafif yapıda en iyi kapatıcı Armani Maestro, gözaltı mor halka/koyu renk gözaltı probleminiz varsa Bobbi Brown Kapatıcı en ideali. Kalıcılık olarak asla kalıcı değil, heleki o yağlı yapısı herdaim kendini hissettiriyor.

Benim çok memnun kaldığım bir ürün olmadı. 3,5gr Fake_up fiyatı 92tl Sephoralardan satın alabilirsiniz.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...