29 Kasım 2014 Cumartesi

NUXE YÜZ TEMİZLEME KÖPÜĞÜ & EL KREMİ

NUXE BRIGHTENING CLEANSING FOAM & HAND CREAM 
    Eczaneye gittikçe Nuxe'nin ürünlerine daha bir elim gider oldu, herseferinde mutlaka birkaç ürünü merak edip alıyorum. Son gittiğimde yüz temizleme jeli ve el kremini aldım. Gayet başarılı ürünler, yarıda bırakıp mutsuz olduklarımdan değil. 

   Brightening Program Cleansing Foam : Nuxe'nin cilde aydınlık veren serisi Brightening Program 'ın tüm ciltleri için çıkardığı bu yüz temizleme köpüğü bol köpürüyor ve cildi temizliyor. Nuxe'nin özelliği olan paraben ve renklendirici boya içermemesi ayrı bir artı benim için. İçeriğindeki beyaz çiğdem ve papatyanın cildi aydınlattığı ve yeşil çayın da cildi koruduğu yazıyor kutusunda. Cildi temizlemek için güzel bir ürün yapısı hafif ve güzel temizliyor. Ama bana göre tüm cilt tipleri için değil, kuru ve hassas ciltler için daha uygun. Cildi nemli bırakıyor. Benim Yağlı ve sivilceli cildimde  temizlenmemiş hissi yarattı. Yani yağlı ciltlerin hasret olduğu o gıcır gıcır temizlik hissini vermedi. Yinede hakkını yiyip kötü bir ürün diyemem, gayet güzel. 125ml fiyatı 55tl, satın almak için burayı tıklayabilirsiniz. 





  Reve de Miel El ve Tırnak Kremi : Nuxe'nin bal özlü serisi Reve de Miel'in el ve tırnak bakım kremi içinde bal ve bitki yağları olduğu için havanın soğuduğu bu günlerde kullanmak için gayet güzel olur diyip aldım. Güzel ve hafif bir yapısı var, genelde el kremlerinin içine eli nemlendirsin diye gliserin-vazelin dolduruyorlar, elime sürdükten sonra birde yıkama isteği oluyor bende. Ellerimi nemlendirirken ağır gelmedi, yapış yapış yapmadı. Memnun kaldığım bir ürün oldu. Kokusu çok az ve papatyaya benzer bir kokusu var. 75ml 30tl eczaneden satın aldım, buraya tıklayarak inceleyip alabilirsiniz. 






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...