29 Kasım 2014 Cumartesi

MAC KAPATICI VE RENK DÜZENLEYİCİ PALET

MAC PRO CONCEAL AND CORRECTOR PALETTE _ LIGHT 
         MAC'den sürekli aldığım NC20 Kapatıcımın yanına birde Corrector alayım derken, Palet almak daha mantıklı geldi.Mac'de tek bir kapatıcı fiyatı 62tl iken bu altı renkten oluşan palet 150tl. Tabi gram olarak fark var mesela tekli kapatıcı 7gr iken bu palet toplamda 6gr. Ama zaten bu palet çok uzun gidiyor diyerek tenime en uygun olanı seçtim. Toplam 4 farklı tonda palet var; Light(beyaz tenliler), Medium(Açık Buğday ve Buğday tenliler), Deep (Esmerler) ve Dark(Siyah tenliler) .


        Benim aldığım Light palet 4 farklı concealer yani katı yapıda kapatıcıdan oluşuyor. Gözaltı, tüm yüz bölgelerine uygulanabilen bu kapatıcılar tonlarına göre kullanılmalı. Örneğin sivilce kapatmak için daha yeşile yakın W10 fondöten altına kullanıyorum. NC20 sarı-turuncu tonundan dolayı gözaltımdaki koyu halkaları kapatıyor. NC15 ise fondöten altına güneş lekesi, çil gibi kapatmak ve yok etmek istediğiniz bölgeler için ideal. NW20'yi pek fazla kullanmadım, ama fondöten üstü kapatıcı kullanma gereksiniminiz varsa iyi gider, kapatıcıdan daha koyu fondötene yakın bir tonu var. 
En altta bulunan iki renk Corrector yani renk düzenleyici. Bunlar fondötenin üzerine yada kapatıcının üzerine renk sabitlemek için kullanılırlar. 
 Ben önce yüzümü ve gözaltlarımı nemlendirip 2 dakika bekliyorum yesin diye. Daha sonra birbirine sürerek ısıttığım parmaklarmla  NC20 kapatıcıyı gözaltlarıma ve iki kaşımın ortasından aşağı inen güneş lekelerime sürüyorum. Daha sonra fondötenimi sürüyorum.Ve en son gözaltımda eğer koyu renk halka varsa, az uyuyup yorgun görünümüm olduğu bir günse Pale Yellow(Soluk Sarı) corrector'u yani renk düzenleyiciyi parmaklarımla sürüyorum. Gözaltımda pek bi problem yoksa sadece aydınlık dursun ve gözlerim daha büyük dursun diye Pale Pink(Soluk Pembe) olan Corrector'u sürüyorum. Cildim aynı dergilerdekiler gibi fotoshop'lı duruyor! eğer üzerine Guerlain Les Voilettes tarzı transparan pudrayı geniş kabuki fırçayla dağıtırsanız porselen makyaj oluyor, bebek gibi bir cilt. 


       Fotoğraflarda en güzel çıkan fondöten Makeupforever HD ve onun HD Corrector'u kadar güzel duruyor Mac'in kapatıcı paleti fotoğraflarda. Ben bu paletteki kapatıcı ve renk düzenleyicileri parmaklarımla dağıtarak sürüyorum. Fırçayla sürmek isteyenler Mac 242 numaralı fırça ile harika sürülüyor. Bir diğer kullanım yolu ise fondöten süngerini ıslatıp suyunu sıktıktan sonra hafif tampon hareketleriyle sürmek. 

      Yapısı katı ve yağlı ama Makeup Forever Panstick yada Benefit Some Kind a Gorgeous kadar yağlı değil. Nemi iyi tutuyor. Hergün kullandığımda bile sivilcelenme, komedon, göz çevresinde yağ bezesi yapmadı. Kalıcılığı ve Kapatıcılığı ise orta seviye. Kokusuz, pratik bir ürün. Hergün elimi attığım ve memnun kaldığım bir ürün oldu. Aşağıda 1.Fotoğraf evin içinde fotoğrafladım. Alttaki 2.Fotoğrafta ise evin dışında günışığında fotoğrafladım. 


     
     Toplam 6 farklı renkten oluşan Mac Kapatıcı Palet 6gr fiyatı 150tl. Diğer palet renklerini incelemek, satın almak isterseniz burayı tıklayabilirsiniz. 


1 yorum:

  1. Ben alttakileri göz altlarım çok mor geldiyse önce onu sürüp üstüne nc20 olanı uyguluyordum. Sizin yönteminizi de deneyeyim

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...