28 Kasım 2014 Cuma

KERASTASE PARLAKLIK VEREN SERUM

KERASTASE TOUCHE FINALE POLISHING SERUM 
         Kerastase markasından çok mutlu kalmasamda denemelere devam ediyorum. Parlaklık veren bakım serumu "Touche Finale" son dokunuş anlamına geliyor. Özellikle fön düzleştirici gibi sürekli ısıya maruz kalan saçlarda nem azalıyor ve zamanla saç parlaklığını yitiriyor. Hem kaybettiği parlaklığı geri kazandırma hemde daha sonra oluşabilecek matlaşmayı önlemek amacıyla çıkardıkları en son serinin parlaklık veren serumu, banyodan çıktıktan sonra ıslak saçımın suyunu havluyla iyice aldım. Daha sonra resimde gördüğünüz miktar kadar avcumun içine döküp saç uçlarıma iyice yedirdim. Daha sonra saç kurutma makinesiyle kuruttum, ya da bazı günler fön çektim.

      Fotoğrafta göründüğü gibi jel kıvamında ve renksiz. Hafif parfümlü yapmışlar ama kokusu hemen geçiyor. İçeriğini merak edenler için fotoğrafladım.


         Genel fikrim, Marlies Möller'in parlaklık veren serumu Pashmisilk veya Moroccan oil Treatment'in serumunun anında verdiği sonuçtan sonra Kerastase'nin serumu beklentilerimi karşılamadı. Ortalama bir Argan yağından örneğin Nashi'nin aynı boyut(30ml) için 42tl'ye satılan yağından daha başarısız. Migros'tan 25tl'ye Gliss'in veya John Frieda'nınki aynı sonucu veriyor. Sonuç; verilen paraya göre performans zayıf. Kerastase Serum 30ml fiyatı 60tl.Satın almak için burayı tıklayabilirsiniz.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...