17 Ekim 2014 Cuma

NASHI ARGAN ŞAMPUAN VE ARGAN SAÇ KREMİ

NASHI ARGAN SHAMPOO & ARGAN CONDITIONER 
           Argan yağı cilt bakımı ve saç ürünlerinde son yıllarda çok moda oldu, ama gerçek argan içeren ürün bulmak çok zor. Argan yağı Spinoza ağacının çekirdeğinden elde eldilen bir yağ ve bunu tescilli olarak kullanan benim bildiğim Marakesh oil ve Nashi markaları var. Daha önce İtalya'da tüm kuaförlerde Nashi ürünleri satıldığını görüp dikkatimi çekmişti sonra kendi mağazasını tesadüf eseri gördüm ve argan yağı şampuan gibi birçok şey almıştım. Nashi ürünlerini Türkiye'de güvenilir bir siteden alayım dedim, daha önce bayat saç/cilt ürünü deneyimlerim oldu açıkçası korkuyorum ama şansımı denedim bakımstore.com'dan sipariş edip aldım. Ürünler elime 1günde geçti, tam olarak bitirdiğimde daha önce kendi yerinden de alıp kullandığım bir ürün olduğu söyleyebilirim taze ve orjinal.

     Diğer aynı segment ürünlere göre fiyatı daha uygun olduğu için çok fazla bir beklentim yoktu ama beni şaşırttı  gayet güzel  başarılı bir ürün. Şişeleri plastik ve ilaç şişesini andırıyor. Kokusu yok denecek kadar az ve saçta kokusu kalmıyor.

Nashi Argan Şampuan:



  Nashi Argan Şampuan'ın özelliği içeriğinde sülfat,paraben,sodyum,fosfat,klorür gibi saça ve saç derisine zarar veren hiçbir madde bulunmuyor. İçinde argan yağı var; tüm saç tiplerine yağlı, kuru, boyalı kullanılabiliyor. Fazla kimyasallı şampuanlardan yorulmuş saçlarıma dinlenmek için bu katkısız şampuanı kullanmak iyi geldi. Saçımı yumuşattı ve daha kolay şekil aldı. Saçı boyadan yıpranmış, uçları kırılmış ve uzamayan saçları olanlar için ideal.



  Argan Saç kremini ise banyoda saç maskesi gibi uyguluyorum. Saçımı şampuanlayıp duruladıktan sonra saç uçlarımdan ortasına kadar sürüp yediriyorum ve 5 dakika bekliyorum bu arada vücudunuza peeling yapmak, duş jeliyle temizlemek gibi işlemler yapabilirsiniz. daha sonra saçımı iyice duruluyorum.

    Nashi Argan Saç Kremi: 


 



       Tavsiye edebileceğim güzel bir marka ve şampuan&saç kremi. Nashi Argan Şampuan 200ml fiyatı 40tl ve Nashi Argan Saç Kremi 200ml 40tl satın almak için burayı tıklayabilirsiniz.

Nashi'nin Milano'daki mağazası :


4 yorum:

  1. Bu markayı merak ediyorum ama denemeye sıra gelmedi. Argan içeriğine güvenilir marka bulmak zor. Listeye ekledim bile :)

    YanıtlaSil
  2. Nilgüncüm kesinlikle denemelisin, değer bence:)

    YanıtlaSil
  3. Ben Hunca Care markasının Argan ve Zeytinyağlı şampuanını 9 TL ye almıştım.Gerçek argan bu fiyatlara satılıyorsa demek ki ben iyi kazıklanmışım.Üstelik bir de güvenilir marka diye aldım.

    YanıtlaSil
  4. Gercek argan pahalıdır evet.saç uçlarınıza gercek el sıkması zeytinyağını bekletip yıkayabilirsiniz.bu da harika sonuç veriyor.

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...