28 Ekim 2014 Salı

METHODE JEANNE PIAUBERT KARMA/YAĞLI CİLTLER İÇİN NEMLENDİRİCİ & ARINDIRICI JEL

  METHODE JEANNE PIAUBERT COMBINATION/OILY SKIN L'HYDRO-ACTIVE MOISTURISING FACE CREAM & GOMMAGE ECLAT EXFOLIATING GEL 
      Methode Jeanne Piaubert sadece cilt bakımı ürünleri olan bir fransız markası. Daha çok sıkılaştırma, selülit gibi vücut ürünleriyle tanınıyor.Bundan birkaç yıl önce Paris'te kozmetik alışverişi yaparken satış elemanı kıza göbeğim olduğundan yakınmıştım o da bana bu markanın göbek yağlarını eritmeye yönelik ürünlerini hediye vermişti. Denedim, ama öylesine birşey işte pek bi faydası olmadı.

      Geçenlerde sevil'den herzaman aldığım Dior nemlendirici ve Peelingimi almaya gittiğimde uzun süredir tanıdığım(ve bana hiçbirşey tavsiye etmediği için güvendiğim) satış danışmanı bu markayı şiddetle ve ısrarla önerdi. Aslında bu tarz tufalara çok düşmem ama daha önce Shiseido tavsiye etmediği :) için mi bilemiyorum hadi deneyeyim dedim. Bana bu markanın karma / yağlı ciltlere yönelik günlük yüz nemlendiricisini ve peeling yıkama jelini verdi.

      Methode Jeanne Piaubert Hydro Active Moisturising Face Cream(Yüz Nemlendiricisi): Cilt bakımı için Estee veya Dior gibi kendini kanıtlamış markalar yada eczaneden aldığım gerçekten işe yarayan markalar dışında maceraya atılmak çok akıl karı bir iş değil aslında. Bu markanın yüz kremine bir şans verdim ve kavanoz bitene kadar sabırla, düzenle kullandım; sonuç tam bir hayal kırıklığı.Yüze değil ama banyo sonrası bacaklara sürmelik 20tl'lik bir vücut losyonu kalitesinde. İçerisinde bulunan maddeler aynı hiç sevmediğim Estee Lauder'in "Matte Makeup Base"  matlaştırıcı makyaj bazı gibi yüzü matlaştırıyor, donuklaştırıyor. Yüze nem vermiyor, aksine kullandıkça cildime soluk bir görüntü geldi. Yağlı cilt için nemlendirici demek, cildi donuklaştıran silikonu kavanoza basmak değildir, burayı yanlış anlamış bence marka. Kapağı açıldıktan 6 ay sonra kullanım süresi biten krem 50ml fiyatı 188tl. Buraya tıklayarak inceleyip satın alabilirsiniz.






    Methode Jeanne Piaubert Gommage Eclat Exfoliating Gel(Gel Temizleyici) : Satış danışmanının özellikle karma ve yağlı ciltler için üretildiğini söylediği bu tanecikli temizleme jeli, yüzüme uyguladıktan sonra yüzümü kızarttı fakat tonikle üzerinden sildiğimde cildimi de tam temizleyemediğini fark ettim??? Malesef bu da tam bir hayal kırıklığı. Değil karma ciltler için kuru ciltleri bile tam anlamıyla temizleyebileceğinden emin değilim. Yine de şans vermek için tüpü bitirdim.Her kullanışta içindeki taneciklerin kabalığından yüzümde özellikle burun kenarımda kızarıklıklar oluştu. Kapağı açıldıktan 18 ay sonra kullanım süresi biten ürünün 75ml fiyatı 122tl. İncelemek ve satın almak için burayı tıklayabilirsiniz.





   Belki bu markadan memnun olanlar da vardır ama bende işe yaramadı, verdiğim paraya üzüldüm. Kutunun yanında fotoğraf çekerken gördüğüm şey ise tamamiyle olayı açıkladı: Nasıl Estee Lauder'i Türkiye'ye getiren firma Elca, Guerlain'i getiren Parfab veya Dior'u getiren Arcon Kozmetik ise, Methode Jeanne Piaubert'i de Türkiye'ye getiren ithalatçı firma Sevil Parfümeriymiş. Olay açıklığa kavuştu.Büyük ihtimal satın diye zorladılar satış elemanlarını. Sonuç olarak özetlemek gerekirse; Dior veya Chanel ile aynı fiyat düzeyinde olmamalı bence Flormar cilt bakım ürünleriyle aynı fiyat düzeyinde olmalı.














Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...