27 Ekim 2014 Pazartesi

MAC KİRPİK KIVIRICI & KALEMTRAŞ

MAC FULL LASH CURLER & DUO SIDED SHARPENER 
       
         Mac makyaj malzemeleri kadar fırça ve diğer aksesuarlarıyla da kullanım rahatlığı sağlayan bir marka. Mac'in göz-dudak-kaş kalemi gibi ahşap saplı ürünleri çok sert dolayısıyla başka kalemtraşlarla açmak mümkün olmuyor. Mac'in çift uçlu kalemtraşı Hem Mac hem de Guerlain, Sisley gibi sert ahşaptan yapılmış kalemleri açmak için satın alınabilir güzel bir ürün.Tek uçlu kalemtraşı ise kapaklı rahatça makyaj çantasında yerini alabilir çöpünü kendi içinde saklıyor:) 


    Tek uçlu kalemtraş 14tl, Çift uçlu kalemtraş 17tl Satın almak için burayı tıklayabilirsiniz. 



     Kirpiklerin kıvrık durmasını sadece maskaraya yüklememek lazım, kirpik kıvırıcıdan da yardım alınabilir. Hergün kullanıldığında markası ne olursa olsun Shiseido, Chanel,Kryolan... kirpik kıvırıcı kirpiklere zarar verebilir. Daha önceden yarım kıvıran Mac Half-Lash Curler kirpik kıvırıcı kullanıyordum, farkı yok bence uygulamada aynı dercede kıvırıyor. Mac Full Lash Curler yani tam kıvırma özellikli kıvırıcının kutusundan bir de yedek lastik çıkıyor, gün aşırı gibi çok sık kullanıyorsanız 6 ayda bir lastiğini değiştirmek hijyen açısından gerekli.  Kirpik kullanıcıyı ben temiz kirpiklerime uyguluyorum. Maskara üzerine de kullanan var ama kirpikleri fena birbirine yapıştırıyor tavsiye etmem. Kirpiğinden dibinden iki lastiğin arasına alıp hafifçe bastırıp 5 saniye bekledikten sonra kirpiklerin ortasında yine sıkıştırarak 5 saniye beklemek benim yöntemim.


   Maskara bittiyse içine sıcak suyla, kirpik kıvırıcısını daha iyi kullanmak için kaloriferin üzerine koyup yada saç kurutmayla ısıtmayın; sıcak daha önceki kalıntıları mikroba dönüştürür, ömür boyu alerji egzama olarak size döner sakın yapmayın.

    Kalemtraş , makyaj paleti,spatula,kaş makası gibi metal makyaj malzemelerini ve kirpik kıvırma aletimi ben temizlemek için makyaj temizleme yağı kullanıyorum.Makyaj temizleme sütüyle de temizleyebilirsiniz. Kalemtraşın üzerinde küçük çubuğu olur, üzerine çok ufak pamuk doluyorum, makyaj temizleme yağına hafif dokundurup 3 ayda bir temizliyorum. Aynı şekilde kirpik kıvırma aletimi çok sık kullanmadığımdan ayda bir temizliyorum.Eğer maskara sonrası kirpik kıvırma kullanıyorsanız lastiğin üzerinde kalıntı bırakır her kullanımdan sonra temizleyin.
    Full Lash Curler Kıvırıcı fiyatı 49tl satın almak için burayı tıklayabilirsiniz. Aynı şekilde Half-Lash yarım kıvırıcı da 49tl.



1 yorum:

  1. hem kısa hem de cılız kirpiklerim olduğu için kirpiklerimi uzun ve gür gösterecek her tür yardımcı ürünü alıyorum. Aklımda ikonik ShuUemura kirpik kıvırıcısı var ama işin doğrusu diğerlerinden farkı ne onu da tam bilmiyorum :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...