24 Ekim 2014 Cuma

GUERLAIN TERRACOTTA DUDAK PARLATICI

GUERLAIN TERRACOTTA GLOSS 07 SALSA & 09 TANGO 
       Gloss yani renkli dudak parlatıcıları ruja göre dudağı daha dolgun gösterip yüz geneline daha taş bebek görüntüsü verir. Tabi parlatıcıyı seçmek de çok önemli dudakları yapış yapış yapmayan, dudağın altına akmayan, kalıcı olacağım diye dudağı kabuklandırmayan bir seçim yapılmalı.Hele birde ışıltı oranı abartılmış dudağı yağlı makarna yemiş gibi göstermeyen parlatıcı kullanmak gerekir. Piyasada bana göre bulabileceğiniz en kaliteli, tüm beklentilerimi karşılayan lip gloss Guerlain'in Terracotta Gloss oldu. Piyasaya bu ay çıkan Chanel Allure Gloss serisi tam olarak formülü renk çeşitleriyle birebir aynı. İki markada inanılmaz kalıcı,kaliteli ve tüm gloss beklentisini karşılıyor. 




     
      Bir dudak parlatıcının olamayacağı kadar ince yapısı sürüldükten hemen sonra varlığını unutturuyor. Kalıcılığını ise söylemeye gerek yok tüm Guerlain ürünleri gibi tazelemeden günü bitirebilirsiniz. Açık bejden toprak tonlarına,pembelerden kırmızılara hatta meraklısına mavi ve koyu kahve tonu bile mevcut , 10 farklı renk tonu var. Altına dudak kalemi yada ruj sürerek de kullanabilirsiniz ama renkler harika ben sadece gloss sürüyorum. Her sürdüğümde dudağında ne var, ne sürdün diye mutlaka soruyorlar. Diğer gloss fırça uçları birbirinin aynıyken, bu glossta fırça ucu çok ince daha detaylı çalışma sağlıyor. 

Yukarıda evin içinde fotoğrafını çektim, ve aşağıdaki fotoğrafların tamamı dışarıda çektim. 07 Salsa dudakta şeftali alt tonlu hafif bir pembe.Şeker pembesi ve o kadar tatlı duruyorki dudakta tam taş bebek rengi. Kol içi rengi görmek için harika ama dudak rengi farklı olduğu için dudakta daha farklı tonda duruyor o yüzden dudaklarımda da fotoğrakladım. 09 Tango ise tam çilek pembe denilen nispeten daha koyu bir ton. İki glossta da pırıltı sim yok kendiinden ayna parlaklığı"mirror effect" denilen yansıması var. Simli tercih ederseniz Guerlain Kiss Kiss Gloss serisini tavsiye ederim.





     5ml gloss fiyatı 82 tl, buradan tıklayarak satın alabilirsiniz. Geçen ay Boyner'de indirimden 41tl'ye aldım. 
       


       

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...