20 Ekim 2014 Pazartesi

DIOR KABUKİ GENİŞ FIRÇA

DIOR BACKSTAGE NO.17 KABUKI BRUSH 
            DIOR Backstage Brush Serisi yani Dior'un Kulis adını verdiği fırça serisi profesyonel kullanım sağlayan harika fırçalar içeriyor. Daha önce fondöten fırçasını anlattığım Backstage Serisinin 17 numaralı Kabuki fırçası kayın ağacından elde edilen gövdesi ile ele kesinlikle ağırlık yapmıyor. Fırça kılları, bağlantı metali ve tahta fırçası o kadar kaliteli ki ne kadar yıkarsam yıkayayım en ufak deforme yaşamadım. 

        Fırçanın kıl üretimi ve tasarımı dünyanın en kaliteli Yağlı boya fırça üreticisi Fransız Raphael markası tarafından yapılmış. Kabuki fırçanın kılları sentetik duo fibre kıllardan yapılmış ürünü alırken çok emmiyor ama cilde inanılmaz dağıtıyor. Fırçada kullandıktan sonra ürün göremiyorsunuz çünkü tamamen cilde yediriyor. Kryolan profesyonel seri fırçalar gibi eşit dağıtıyor asla yıpranıp kılları yanlara dağılmıyor ve en önemlisi asla kılları dağılıp  düşmüyor. 

    Dior 17 numara Kabuki fırça bronzer için üretilmiş olsada allık ve hatta pudra gibi ürünler için de ideal. Ben Guerlain Les Voilettes Loose Powder'ım için zevkle kullanıyorum. Tam anlamıyla temizlendiğinden kıllarda ürün kalıntısı kalmıyor herseferinde rahatlıkla başka ürünü uyguluyorum. 



   Dior Backstage 17 Numara Kabuki Fırça fiyatı 167tl sevilden aldım fakat internet sitesinde yok, 0 212 3526565'i arayarak havale yada kredi kartıyla sevil parfümeri'den satın alabilirsiniz. 





4 yorum:

  1. ahh bunu bana göstermeyecektin :-(((

    YanıtlaSil
  2. Audrey:) sevilde 2. ürüne %40 indirim var 26 Ekime kadar hemen al bence:))))

    YanıtlaSil
  3. büyüklüğü çok ideal, gidip gidip bakıyorum, belki bir çılgınlık anında .... :))

    YanıtlaSil
  4. Nilgün:) harika bir fırça, aslanac fırçalar gibi kıl dökmüyor pişman olmayacaksın.

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...