20 Ekim 2014 Pazartesi

DIOR CAPTURE TOTALE MAKEUP BASE

DIOR CAPTURE TOTALE MAKYAJ BAZI 

       Sırlarımı açıklamaya devam ediyorum:) 35 yaşında göz çevrende yüz çevrende nasıl kırışıklığın yok sorularınıza maillerinize dayanamayıp sırlarımı bir bir açığa kavuşturuyorum. Yüz için kullandığım Capture Total kremi ve göz çevresi için kullandığım Capture Totale eyes kremimden sonra sıra geldi makyaj bazım Capture totale Makeup Base'i anlatmaya.

      Zamanla birçok makyaj bazı kullandım, ve farklı markaları da kullanmaya devam ediyorum.Dior Capture Totale Makyaj bazını diğerlerinden benim için ayıran nokta aynı zamanda cilde bakım yapıyor olması; içeriğindeki peptitler sayesinde cildin üst tabakası epidermise derinlemesine nüfuz ederek cilt yaşlanması-kırışıklıkları önlüyor. Nemlendiriciden sonra, makyajdan önce sürerek tüm cilde yediriyorsunuz. Makyajı kalıcı yapmasının yanı sıra fondöten gibi hücrelere nefes aldırmayan malzemelerin zararlı etkenlerini PA koruması ile önlüyor. En güzeli de güneş koruması 25 faktör yani hem zararlı ışınlardan/güneş lekesinden koruyor hemde fotoğraflarda beyaz suratlı çıkmıyorum. Rengini hafif pembe yapmışlar, özellikle solgun, sarı renk yüzü olanlara şiddetle tavsiye ediyorum aydınlık, canlı bir yüz görüntüsü veriyor. Her tür kapatıcı,fondöten,pudrada muhteşem kaymak gibi bir cilt bazı oluşturuyor. Yol yol iz yapmıyor, bebeksi pürüzsüz bir cilt oluşturuyor. Tek olumsuz yanı bağımlılık yapıyor sürekli almak zorunda kalıyorsunuz. Hafif radyant bir ışıltısı var, ama öyle dozunda ayarlamışlarki yağlı ıslak görünümlü cilt yerine sağlıklı bir görünüm elde ediyorum. Benim gibi yağlı cilt ya da anneminki gibi kuru cilt, ve uzun süre gözlemlediğim arkadaşımın hassas cildinde de aynı sonuçları verdi.Kuru ciltliler kullanımdan önce cildini mutlaka nemlendirmeli. Yüze uygularken göz çevresi ve boyna dairesel hareketlerle uygularak yedirin.



     Chanel'in makyaj bazı Blanc de Chanel de benim için harika ama yüzümü bembeyaz yapıyor, Estee Lauder Illuminating de buna göre makyajı daha az tutuyor, Kryolan makyaj bazı ise tutuculuğu fazla olduğu için günlük kullanımda cilde hava aldırmıyor. Armani makyaj bazını biraz daha kullanıp daha sonra yorumunu yayınlayacağım.


     Makyajımı kalıcı yapayım derken cilde nefes aldırsın zarar vermesin birde kırışıklık önlesin, birde üstüne güneş lekelerini kırışıklığı uzak tutsun, cildime bakım yapsın, beni porselen bebek yapsın derseniz Dior Capture Totale Makyaj bazını mutlaka deneyin derim.

    30ml Dior Capture Totale Makeup Base fiyatı 156tl buraya tıklayarak satın alabilirsiniz. Kapağı açıldıktan sonra kullanım süresi 12 ay. Buzlu cam şişesinde, diğer Dior Serumlar gibi kapağı pompalı ince uçlu minik minik kullanarak tüm sene yetiyor.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...