16 Eylül 2014 Salı

GUERLAIN BLUSH 4 ECLATS

GUERLAIN  4 ECLATS NO.01 TENDRE AURORE  ALLIK
     Başka markalardan alışveriş yapsamda Fransız devi Guerlain'den vazgeçemiyorum, dönüp dolaşıp kendimi yine Guerlain'de buluyorum. Guerlain'in Blush 4 Eclats ürünü aslında allık adı altında satılsa da ben en açık rengini alarak Chanel les Beiges allıklar gibi allık/highlight/bronzer olarak da kullanmak istedim. Chanel les Beiges kalıcı evet ama bu üründe daha da fazla kalıcılık sağladım. Yaz aylarında, Antalya'nın dayanılmaz nemimde bile harika bir iş çıkardı. Toz allığın bu kadar dayanıklı olabilmesi için tabi içeriği ve buna paralel fiyatı da yüksek oluyor.



  Bendeki rengi 01 Tendre Aurore en açık tonu, ayrıca beş tonu daha var. Yapısı kremsi toz , fakat tüm Guerlain toz ürünler gibi gözeneklere sımsıkı tutunuyor. Hafif uçuk pembe tonuyla tüm göz makyajı-ruj renklerime uyum sağladı. İçeriğinde hafif ışıltı veren gümüş tozlar aydınlık sağlıyor, İpeksi yumuşaklığı fırçayla dağılmasını mükemmelleştiriyor.

  Fırçasını 45derece açılı allık fırçası yapmışlar fakat kıllarını çok sert buldum. Ben daha çok Guerlain Terracottamın mini kabuki fırçasıyla kullandım. Paketlemesi yine harika. Guerlain'ın ağır allık kutusu, kusursuz aynası, hafif menekşe kokusu ve tabiki siyah kadife kılıftan allık kutusunun çıkması.

   9 gr ürün fiyatı 130tl fakat ben Temmuz ayında YKM'den indirimle 67 tl'ye aldım, satın almak isterseniz buraya tıklayabilirsiniz. Ürün çok uzun süreler gidiyor, fakat paket açıldıktan sonra hijyen açısından 2 sene içinde kullanmak gerekir.


 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...