3 Temmuz 2014 Perşembe

LANCOME TESOR MIDNIGHT ROSE EDP

LANCOME TRESOR MIDNIGHT ROSE EDP PARFÜM
 Fransız Markası Lancome parfüm çeşitleriyle tüm dünyada oldukça tercih edilen bir marka. Her zevke hitap edebilecek bir parfüm skalalarında mutlaka bulunuyor.
 Trésor parfumu yıllar önce çıkarmışlardı, parfume çeşitli çiçek-meyve kokuları ekleyerek zamanla yeni versiyonlarını çıkardılar Trésor in Love , Trésor Midnight Rose ve Trésor Lumineuse.



 Lancome Trésor Midnight Rose "ever" denizen cinsten. Yani yaz-kış, gündüz-gece ve her tene uyum sağlayabilecek harika bir koku. Meyve-çiçek karışımı olarak hazırlanan bu koku, içinde gül, yasemin,  kuş üzümü,ahududu, şakayık,misk,vanilya ve odun içeriyor.
 Teninizde bıraktığı koku ise tamamen Blendax şampuan! Edp olmasından dolayı kalıcı tabiki ama özellikle şu an içinde bulunduğumuz yaz ortasında yeni duş almış gibi taze şampuan kokmak isteyenler için ideal.

İsmini günbatımında Paris gecesini bir mor güle benzettikleri için koymuşlar, ismi ve şişesi kokuyla bütünlük sağlamış , romantik bir koku ortaya çıkmış.

 75ml fiyatı 275tl . 30ml-50ml olarak da bulabilirsiniz. Satın almak için buraya tıklayabilirsiniz.

*Ben tekinacar'dan almıştım ama şuan boyner'de indirim var 30ml 84tl satın almak isteyenler buraya tıklayabilir.

1 yorum:

  1. Bu parfümün diger versiyonunuda ben cok seviyorum senelerdir aliyorum, güle güle kullan :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...