3 Haziran 2014 Salı

LANCOME LA VIE EST BELLE WOMEN EDP PARFUM

LANCOME LA VIE EST BELLE PARFUM



  Lancome markası benim için göz makyajı+parfümü ifade ediyor. Maskara, eyeliner gibi göz makyajında en çok tercih ettiğim ürünlerinin yanında tüm parfümleri benim gibi baskın-kendini belli eden parfüm sevenler için ideal.

 La vie est belle yani Fransizca hayat güzeldir adına sahip bu parfümün reklam yüzü Julia Roberts. Ye,dua et,sev filminden sonra hayatı kendin için yaşa felsefesine parfüm de eklenmiş oldu.

  Tabiki edt yani yaz için esansı daha hafif seçeneği de var ama yaz kış benim gibi gittiğim,geçtiğim heryer belli olsun derseniz La vie est Belle doğru seçim. Benim için parfümde de kalıcılık ön planda. Bu parfümde bunu doyasıya yaşadım. Kıyafetlerim, tenim parfümü saatlerce korudu.
 İçeriğinde yer alan iris çiçeği konsantresi, yasemin ve zambak özü,portakal çiçeği özü ve Tom Ford parfümlerde de bulunan patçuli esansı öyle uyum sağlamışki taze çiçek kokusu yoğun hissedilirken alttan patçuli esansı güzel yerleşmiş.

  Şişesini Fransa'nın önde gelen üç parfüm tasarımcısı bir araya gelerek yaratmış.Romantik ve adına yakışır bir tasarım olmuş.

Hediye vermek için , kullandığı parfüm kaliteli ve kalıcı olsun isteyen bayanlar için nokta atışı bir tercih. Ben sephora'dan 30ml 59tl'ye aldım.
Sephora internet satışı olmadığı için buraya tıklayarak ürünü inceleyebilir,satın alabilirsiniz.

Sahte olan, kokmayan internet ürünleri almak yerine 30ml gerçek yerinden almak daha mantıklı.Hem cildiniz zarar görmez hem de yoğun kokuya sahip olduğu için sadece bir-iki püskürtme yeterli bolca üzün süre kullanırsınız.

15 yorum:

  1. Katılıyorum,emitasyon aldıgımızda şişeyi boşaltıyoruz resmen...
    :)http://morlumutfak.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  2. daha önce hiç kullanmadım ama kokusunu çok merak ettim açıkcası

    YanıtlaSil
  3. Lancome markasının ürünleri cidden çok kaliteli ama parfümleri hiç denemedim eminimki onlarda harikadır

    YanıtlaSil
  4. Bende bir parfüm tutkunuyum.Baskın kendini belli eden kokular tercihim.Bu parfümü merak ediyordum oldukça detaylı bilgilendirmişsin teşekkürler.
    Bu arada internetten parfüm alırken ikilem yaşıyorum gerçek mi çakma mı?Sanırım en iyisi mağazaya gidip almak.

    YanıtlaSil
  5. merhaba parfümleri çok merak ediyordum bu yazın çok güzel olmuş

    YanıtlaSil
  6. cok guzel bir parfüm kokusu muhteşem herkeze tavsiye ederim

    YanıtlaSil
  7. benim gibi baskın-kendini belli eden parfüm sevenler için ideal. Cümlenden sonra bu parfümü kesinlikle denemem gerektiği kanaatine vardım. Kalıcılığı da güzelse en kısa sürede bir denemek şart oldu :)

    YanıtlaSil
  8. kokusu çok güzel. Lancome beni parfüm konusunda hiç yanıltmadı.

    YanıtlaSil
  9. çok güzel bi parfüm tafsiye ederim :) 2-3 gün kokusu çıkmıyo çok kalıcı ilgi çekmek isteyen bayanlara öeneririm tam bizlik hanımlar :D

    YanıtlaSil
  10. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  11. kullandığım en güzel parfümlerden biri ve benim tenimde uzun süre kalan tek parfüm diyebilirim oğlum geçen seneki anneler günü için hediye almıştı sayesinde parfümümü bulmuş oldum :)

    YanıtlaSil
  12. arkadaşım sayesinde bildiğim bir koku harika kokuyor.

    YanıtlaSil
  13. eminim güzel kokuyordur,denemeliyim

    YanıtlaSil
  14. Life is beautiful2 Ocak 2015 16:12

    Bu parfüm benim çok beğenerek aldığım ve çevremdekiler tarafından da çok beğenilen, gerçekten çok kalıcı bir parfüm. Hafif tatlı çiçek notaları sevenler için ideal.Ayrıca, 2. sini de %50 indirimde olduğu için çok beğenip iki şişe birden aldığım, ancak ve maalesef (!) parfümümün adını başka birinden öğrenip ofisteki birinin (!) gidip aynısını aldığı ve şimdi bir an önce bitsin de başka bir parfüm alayım dediğim bir koku::((( Kimseye parfümünüzün adını vermeyin arkadaşlar :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...