4 Mayıs 2014 Pazar

Makeupforever Pan Stick(Foundation Stick)

MUFE(Makeupforever) Kompakt Fondoten 

Mufe markasını daha önce anlatmıştım ürünlerle tanımaya devam ediyoruz. Mufe'nin en önemli özelliği bence 4-5 renkle kısıtlı kalmış markaların fondoten,pudra ve birçok makyaj malzemesini daha geniş 20 renk gibi skala ile sunması. Kalite harika size tam uyan tonu bulmak muhteşem!


Kutunun altında Arapça yazıyı görünce bu da nesi dedim sonra fişe baktığımda Shaya grup ismini görünce anladım. Shaya grup Dubaili bir firma Türkiye'ye Topshop, Starbucks, Victorias Secret gibi firmaları getiren grup.
Pan Stick dediğimiz şey Stick Fondoten, kompakt fondoten gibi karışık adlarla anılsa da aslında yoğun krem fondoten. Yoğun krem dedim çünkü akışkan değil, ruj gibi sola çevirerek kalıbı çıkarıyorsunuz. Bu bence pratik ve hijyenik bir kullanım.

Pan Stick fondoten yoğun yapısı ile genelde kuru ve normal ciltlilere tavsiye edilen bir ürün. Fakat Mufe'nin piyasaya çıkardığı bu ürün benim gibi yağlı ciltlerde de son derece başarılı. Birçok markanın kompact-stick fondötenin denedim ; parlama yapmayan sürdükten birkaç saat sonra ben yağlıyım yağlı diye bağırmayan bir cilt için harika bir ürün. Bendeki rengi P6 açık buğdaylar için.

Kesinlikle kalıcı, yumuşak ipeksi yapısı ile mat bitiriş sağlıyor. Kapatıcılığı orta seviyede gayet güzel. Gün boyu renk değiştirmeden tazeliğini koruyor, doğal bir görünüm veriyor asla kalıp gibi durmuyor. Diğer mufe ürünleri gibi fotoğraflarda kusursuz cilt görünüşü veriyor. Cilde ağırlık yapmayan kaliteli bir ürün.

Kullanım için Mac Sponge ve Mufe Dany Sponge ile muhteşem uyum sağlıyor.
Tüm Sephoralarda ve Mufe mağazalarında bulabilirsiniz. Ne yazıkki internet satışı yok. Cevahir Mufe'den 20 gr 67tl'ye aldım.

4 yorum:

  1. Hemen almayı düsünüyorum çok guzel gorunuyor

    YanıtlaSil
  2. Cok guzel herkeze alayi tavsiye ederim

    YanıtlaSil
  3. Cok guzel bir bir gorunum veriyor kullanmanizi tavsiye ederim cok memnun kalcaksiniz

    YanıtlaSil
  4. makeup forever fondotenlerde çok iyi gerçekden özellikle HD olanı muhteşem ;)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...