1 Mayıs 2014 Perşembe

LOREAL FALSE LASH WINGS MASCARA

Loreal False Lash Wings

Loreal maskaraların fırçası Loreal takma kirpik etkili maskara özel tasarlanmış fırçası ile kirpiklerinize takma kirpik etkisi vermeyi vaat ediyor. Fırçası benim için vazgeçilmez olan Loreal Lash Architect gibi kirpiği tam olarak kavrayan, tek tek boyayan harika bir fırça. Uca doğru incelen yapısı ile göz pınarına yakın olan kısa kirpikleri ve alt kirpiklerinizi de harika boyuyor.

Yapısı hafif,  kirpikleri kıvırmak ve dolgun göstermek isteyenler için güzel bir maskara.

Gelelim eksik olduğu alanlara; diğer tüm  Loreal rimeller gibi boyasını çok kaliteli tutamamışlar. Kirpiğe ikinci kez uygularken kirpikleri birbirine yapıştırıyor, ve en önemlisi 3-3 saat sonra kuruyup gözaltına pul pul dökülüyor.

Piyasada 70-80tl'ye en kaliteli maskaraların olduğunu düşünürsek, biraz para ekleyip Lancome, Armani almak daha mantıklı gibi.

Rimeliniz bittikten sonra çok çok iyi dezenfekte ederek benim gibi rimel fırçasını kullanabilirsiniz, fırçası bir harika.

Daha önce Lancome yazımda da belirttiğim gibi Lash Architect'in fırçası vazgeçilmezim onu Hypnose'un maskara tüpüne geçirerek kullanıyorum.
İncelemek,satın almak isteyenler 7ml 44tl. www.cosmetica.com.tr'de bulabilirsiniz.
Kapağı açıldıktan 6 ay sonra kullanım süresi bitiyor.


Rimel alırken dikkat etmeniz gerekenleri daha önceki yazılarımda ayrıntılı anlatmıştım, en önemlisi "Ürün Koruma Bandı" açılmamış olsun, dikkat!




4 yorum:

  1. Loreal hiç kullanmıyormu derken bu yazınız geldi:)

    YanıtlaSil
  2. Daha önce loreal volume million lashes kullanmıştım ve çok memnun kalmıştım,kesinlikle fırçaları görevini fazlasıyla yerine getiriyor:)

    YanıtlaSil
  3. loreal maskara hiç kullanmadım favorim uygun fiyatlı ve çok güzl olan maybelline maskaralar

    YanıtlaSil
  4. fırça tipi ilginç ambalaj ilginç,merak merak merak :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...