3 Mayıs 2014 Cumartesi

ESTEE LAUDER 01 TENDER PETAL BLUSH

Estee Lauder Signature 01 Pembe Allık


Estee Lauder'in Signature serisine ait Taze Çiçek Yaprakları anlamına gelen Tender Petal mat görünümlü "no make up make up" yani makyajsız görünümü sağlayabileceğiniz bir renk. Kesinlikle ışıltı, sim içermiyor Yağlı ve gözenekleri belirgin ciltler için ideal yapıda. Dokusu yumuşacık, ipeksi ağırlık yapmıyor.


01 Tender Petal soğuk pembe tonda cildi açık renk olanlar yani beyaz tenlilerde iyi durabilir. Benim gibi açık buğday, beyazın biraz üstü tonlarda bile güzel durmayabilir.

Gelelim beğenmediğim yönlerine, kalıcılık açısından pek başarılı olamadı kryolan,estee lauder double wear  gibi yapıştıran fondotenlerimde bile gereken kalıcılığı alamadım. Fırçası ise verimli değil, Mac Powder Brush 129 ile daha eşit dağılıyor ve bir seferde fırçaya almanız yeterli oluyor.

Genel olarak panın aynasını gördüğüm yani sonuna kadar bitirdiğim bir ürün oldu ama Estee Lauder'in daha kalıcı allıkları varken bunu tekrar almayı düşünmüyorum.

İncelemek isterseniz buradan bakabilirsiniz. 25dolar ürün 5gr ve açıldıktan 24 ay sonra kullanım süresi bitiyor.



1 yorum:

  1. Estee Lauder'in tüm ürünlerini çok seviyorum ben,şu anda Blush Compact Deluxe ürününü kullanıyorum ve gayet memnunum, kalıcı ve tam istediğim tonlardan oluşuyor:)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...