6 Nisan 2014 Pazar

MAC FIX+

MAC Fix+ Cilt Tazeleyici ve Makyaj Sabitleyici 
Mac Fix+ Renksiz ve kokusuz ince yapısıyla çok tercih edilen ürünler arasında. Cilt tazleyici özelliği için makyajlı veya makyajsız yüzünüze spreyi sıkıyorsunuz. Açıkçası içeriğindeki makyaj sabitleme içeriğinden dolayı tazelemek yerine yapış yapış bir his bırakıyor bende.

Makyaj sabitlemek gibi ters köşe özelliği olduğunu söyleseler de pek bir etkisi olmuyor Kryolan Makyaj sabitleme spreyinden sonra tatmin edici değil.


Ben senede bir defa far fırçama sürmek için alıyorum. Fırçaya spreyi sıkıp sonra farı fırçaya alıp uygularsanız daha koyu bir renk elde ediyorsunuz.

Cilt tazelemek için Vichy ve La roche posay'in harika spreyleri var. Makyaj sabitlemek içinse tabiki Kryolan. Kryolan'ın küçük ve büyük boyda satılan spreyini makyaj sonrası uyguladığınızda 24 saat sabitliyor.
 

Mac Fix+ nın olumlu özelliği ise kitilti sprey sistemi. Spreyi sağa çevirdiğinizde sprey kilitleniyor ve çantanızda kötü sürpriz yaşanmıyor.

İncelemek, satın almak isteyenler buraya tıklayabilir.
Fiyatı 30ml 31tl ve 100ml 62tl.

3 yorum:

  1. Bu ürünü ben de kullanıyorum. Dağılan farları tutmak için kullanıyorum ben daha çok ve uzun süre makyajlı kalacaksam gün içinde tüm yüzüme sıkıyorum. Ama Kryolan'ın spreyini de merak ettim.

    YanıtlaSil
  2. ben de makyaj sabitleyici etkisi olduğunu düşünmüyorum ama ferahlatıcı olduğunu düşünüyorum...ferahlamak için de bunun yerine termal spreyler kullanmayı tercih ediyorum....

    YanıtlaSil
  3. ıslak far kullanımı için gerçekten güzel olabilir ama mac pahalı olduğundan tercih edemiyorum malesef

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...