5 Haziran 2014 Perşembe

MAC DEMI WIPES

MAC Makyaj Temizleme Mendili 

İyi gözüken makyajın sırrı altta iyi bakılmış ciltte yatar. Makyajı temizlemek de cilt bakımında en önemli adımlardan biridir. Akşam ne olursa olsun makyajlı ciltle yatmamak gerekir. Makyajın gündüz gözenekleri tıkadığı yetmiyormuş gibi br de gece tıkamaya devam ederek cildin bir alt katına inmesini sağlar. Telafisi zor sivilcelenme, kırışıklık, pigment kaybına sebep olur. 





Evet bazen çok yorgun oluyoruz, üşeniyoruz. Akmış ve göz altına inmiş rimel, ruj, allık bunları temizleme sütü, yıkama jeli vs temizle, sonra kremsi kalıntıyı arındır derken uyumak daha cazip gelebiliyor. 
Tek bir seferde makyajı temizleyen pratik makyaj temizleme mendilleri neyseki imdadımıza yetişip bizi temiz yastık kılıfı ve temiz yüzle uyandırıyor. Peki ama hangi makyaj temizleme mendilini almalı? Blogumda kullandığım farklı markalara yer vereceğim ama şimdi MAC Makyaj temizleme mendilinden bahsetmek istiyorum. 

Mac makyaj temizleme mendilini ilk aldığımda tek mendil gözüme fazla küçük ve çok ince geldi. Açıkçası yüzümdeki tüm o ağır makyajı silebileceğine pek ihtimal vermedim. Fakat beni utandırdı. Çok ince olmasına rağmen tüm yüzümdeki makyajı sildi. Waterproof maskara, kryolan cake makeup gibi aşırı yoğun ürünler için ayrıca bir temizleme toniği dökülmüş pamuğa ihtiyacınız olabilir ama genel olarak görevini yerine getirdi. 


İçeriğindeki E vitamini sayesinde cildi kurutmadan, yumuşak bitiriş sağlıyor, besliyor. Bazı makyaj mendillerinde temizleme sütünü çok abartıyorlar sonrasında yüzü yıkama ihtiyacı hissediyor insan. Mac temizleme mendili genel olarak bulunması gereken ve tavsiye ettiğim bir ürün. Tek bir mendil tüm yüze yetiyor. 

Ben mendillerin kurumasını sevmediğim için 30 yapraklı Demi Wipes paketlerden alıyorum 37tl.
45 yapraklı Wipes 62 tl. ve 
100 yapraklı Bulk Wipes 93 tl de mevcut.

Kapağı güzel kapanıyor yapışkanı iyi yapmışlar ama keşke 45 ve 100 yapraklıdaki gibi plastik open-up kapak yapılsaydı. 
Satın almak isteyenler buraya tıklayabilir. 

4 yorum:

  1. Harika bir makkej temizleme mendili suyla ugrasmaniza gerek yok makkej temizleme mendili yeterli tavsiye ederim almanizi

    YanıtlaSil
  2. Nedense ben en kalitelisi bile olsa makyajımı makyaj mendili ile temizleyemiyorum:) Mutlaka güzelce jelle köpürtüp yıkadığımda ancak temizlendiğimi hissediyorum :)

    YanıtlaSil
  3. ben makyajımı jel ile köpükleyip temizlediğimde tenimdeki fazla hassasiyetten dolayı tahriş ve kızarıklıklar oluşuyor fakat temizleme mendillerinde bu durum azalıyor bu yüzden özellikle makyaj mendili kullanmayı tercih ediyorum

    YanıtlaSil
  4. Merak ettim bu mendili özellikle maskaralarımı çıkartırken zorlanmayacağım bir mendil daha işime yarıyor

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...