11 Nisan 2014 Cuma

GUERLAİN TERRACOTTA LIGHT SHEER BRONZING POWDER

Guerlain Bronzlaştırıcı Işıltılı Pudra 04 Sun Blondes

Yıllardır yanımdan ayırmadığım en yakın arkadaşım, sadık dostumu anlatacağım:
Guerlain markasının kült olmuş her eve lazım bronzlaştırıcısı Terracotta Light isterseniz makyajınızın üzerine daha profesyonel görünüm için allık gibi elmacık kemiklerine, alna burna ve çeneye geniş fırça ile uygulayabilirsiniz.
 

İsterseniz de makyajsız çıplak yüze yine geniş fırça ile uyguladığınızda yüzünüze tek ürün ile makyaj yapmış olursunuz.
 

Toplam 5 renkten oluşan mozaik bronzlaştırıcı pembe-kahve-turuncu içeriyor. Karıştırıldığında hafif güneşlenmiş havası veriyor tene. Bronzlaştırıcıyı dilerseniz kendi fırçası Guerlain Brush ile ya da kabuki başka bir fırçayla uygulayabilirsiniz.
 Çok hafif simli değil ama rahatsız etmeyen bir ışıltı veriyor. Hafif fas gülü kokusu da rahatsız edici boyutta değil.
 



Ben açık tenli oldugum için yıllardır 02 numarasnı kullandım. Zorlu Sevildeki mua 04 numarasını tavsiye etti şimdi bunu deniyorum. Daha koyu ama yaz için uygun.
 

Ürün 10gr oldukça bereketli uzun süre gidiyor.  Yaz gelince hafif güneş görmüş yüzüme, boynuma rimel ve dudak parlatıcısı ile kullanacağım gerçekten muhteşem görüntü.
 

İki tane mail aldım sofistike görünümü nasıl sağlayabilirim diye; Terracotta Light elinizde mutlaka olmalı. Tabiki başka markaların da bunun gibi bronzlaştırıcıları var ama pigment ve kalıcılık açısından bu işin kralı bu. Tazelemek diye bişey söz konusu değil böylece diğer daha uygun fiyatlılar aslında daha pahalıya geliyor. Bunu kullandıktan sonra başkasının da sizi mutlu edeceğine inanmıyorum.

Guerlain bir Fransız markası Pariste merkez mağazasına gittiğimde kendimi kaybettim ihtişam lüks böyle bişey olmalı. İçerde spa filan da vardı hatrı kalmasın diye herşeyi elledim dokundum.

Terracotta Light ın toplam 4 rengi var. Blonde açık tenliler/ Brunette koyu tenliler için uygun. Ama hangi numarayı alırsanız alın bir sıkıntı çıkmıyor.

TERRACOTTA LIGHT

SHEER BRONZING POWDER

Light up your already tanned complexion


Guerlain Terracotta Light buraya tıklayarak inceleyebilir,  161 tl ye alabilirsiniz.
www.guerlain.com da ürünü inceleyebilirsiniz.

1 yorum:

  1. harika görünüyor gerçi fiyatı her zamanki gibi biraz pahalı ama ne de olsa guerlain, kalitesi de tartışılmaz

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...