30 Nisan 2014 Çarşamba

GLISS KUR HAIR REPAIR OIL ELIXIR

Gliss Saç Bakım Yağı

  Gliss markasının saç için tamamlayıcı ürünlerinden Günlük Saç Bakımı Yağ İksiri   memnun edici güzel bir ürün. Saçlarımız hava kirliliği, boya, fön gibi işlemlerden öyle zarar görüyor ki kuruyor,donuklaşıyor, sağlığını yitiriyor. Artık şampuan+saç kreminin yanında mutlaka saç bakım yağı, besleyici bir ürün kullanmak gerekiyor. Son yıllarda öne çıkan argan yağının farklı markalarını  ve besleyici saç yağlarını blogumda sıklıkla inceleyeceğim.

  Gliss saç bakım yağını diğer markalardan ayıran özellik; saça kalıntı bırakmadan ışıltı ve yumuşaklık kazandırıyor. İçeriğindeki argan ve ayçiçek yağları saçın nemini geri kazandırarak canlandırıyor.

  Çok hafif rahatsız etmeyen şampuan kokusu var, yoğun sarı renkli bakım yağı pompalı şişesinde kapaklı olduğu için çantada taşımaya uygun. Pompalı olduğu için de ürünü boşa harcamadan kullanabiliyorsunuz. Üç damlası tüm saç ucuma yedirmeye yetti.



Tüm saç ürünleri gibi kapağı açıldıktan 12 ay sonra kullanım  süresi bitiyor. Duştan çıktıktan sonra nemi alınmış saç ucuna , fön makinesinden önce güzelce yedirmeli. Saçı taramaya da yardımcı oluyor, yumuşatıyor. Uyguladıktan sonra, kurutma-fön işlemlerinizi yaparsanız saçınızı korumuş olursunuz. Ben gün içinde aklıma geldikçe saç ucuma sürdüm.Ertesi gün saçım bakım yapılmış gibi kendine geldi. Banyodan önce yoğun sürüp 15dakika bekleterek de kür uygulayabilirsiniz.



75ml 19tl Watsons'tan aldım.

8 yorum:

  1. Cok harika saclarinizin bakimli guzel gorunmesini istiyorsaniz kullanmanizi tavsiye ederim

    YanıtlaSil
  2. hiç dikkatimi çekmemişti...kullanımı da gayet kolaymış uzun süre saçta bekletilen ürünleri sevmiyorum daha doğrusu o kadar bekletecke vakit olmuyo....pratik ve faydalı bir ürün...alınacaklar listeme eklendi :)

    YanıtlaSil
  3. Saçlarım çok fazla işlem gördüğü ve çok yıprandığı için denemediğim maske,krem, yağ kalmadı, hatta yağları karıştırıp kendi saç bakım yağımı kendim bile yaptım :) Bazı ürünler gerçekten süper sonuç verebiliyor, bu ürün için de çok faydalı şeyler okudum, en kısa sürede deneyeceğim ben de.

    YanıtlaSil
  4. bu tür yağlar çok pratik oluyor. günlük kurtarıcılarımdan biri. glissin yağını da denemek lazım....

    YanıtlaSil
  5. argan yağı içerikli saç bakım yağı daha önce kullandım gerçekten çok güzel saçın gerçek rengini ortaya çıkarıyor bu ürünü merak ediyorum bunuda denicem içindekiler ürünün iyi olduğunu ortaya koyuyor bence :) denemeye değer :)

    YanıtlaSil
  6. bunu ben de kullandım ama saclarıma pek uygun bir ürün değil sanırım cok kötü görünüyor bende pantane daha iyi geldi

    YanıtlaSil
  7. saçlarımın uçları çok yıprandığı için yağlar kullanmaya çalışıyorum bunu denememiştim deneyeceğim :)

    YanıtlaSil
  8. saçları yanan bir arkadaşım var ona bu yazıyı okumasını önermeliyim...

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...