18 Nisan 2014 Cuma

ESTEE LAUDER REVITALIZING SUPREME EYE BALM

Estee Lauder Revitalizing Supreme Göz Kremi

Estee Lauder'in Intuigen teknolojisiyle geliştirdiği Revitalizing Supreme göz kremi sahip olmanız gereken temel ürünlerden biri. Bir kadının 30 yaşından sonra mutlaka göz kremi olmalı, yıllar en çok göz çevremizden intikam alıyor.

Intuigen teknolojisi kreme adını veren Revitalizing yani diriltme görevi için Estee Lauder laboratuarlarında yaratılmış.Bana göre Amerikalı marka Estee Lauder 25-50 yaş arası için harika bir göz kremi yaratmış. Tüm ihtiyacımız olan çizgi-kırışıklık-yorgun görünüm-sıkılık kaybı ve yaşlılık belirtilerine karşı bu krem yeterli.



Sabah yüzü yıkadıktan sonra, gece yatmadan önce fındık tanesi kadar göz altı-göz kuyruğuna uyguluyorum. Dudak üstü çizgileri olanlar dudak üstüne de kullanabilir.
 

İki hafta sonra kendi gözlerinizle etkilerini görebilirsim
niz. Anneme Resilience Lift göz kremini aldım 50 yaş üstü yerleşmiş kırışıklıklar için birebir.

Kırışıklık başalamış, yorgun görünen gözlere sahipseniz en güzel makyajı da yapsanız,en güzel kıyafeti de giyseniz boş. Taze gözlerle ışıldamanız için Revitalize Eye öneriyorum.

Ben Amerika'dan kutu kutu aldım. Türkiye internet sitesini buradan  inceleyebilir, satın alabilirsiniz.
Türkiye Estee sitesinde ürünlerin birçoğu tükenmiş.

Neyse dileyenler tekin acar için buraya tıklayarak da edinebilir.
15ml fiyatı 177tl. Ürün pahalı gelirse Set olarak nemlendiriciyle birlikte daha uygun fiyata geliyor.

Nemlendirici,göz kremi,gece kremi ve Temizleyici 285tl tekinacar 


1 yorum:

  1. Goz kremi cok basarli ben kendim kullaniyorum fark hemen anlasiliyor

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...