17 Nisan 2014 Perşembe

ESTEE LAUDER REVITALIZING SUPREME CREME

ESTEE LAUDER REVITALIZING SUPREME GLOBAL ANTI-AGING CREME 
  Yaşı 30'u geçmiş herkesin çok iyi bir kırışıklık önleyici ve cildi canlandırıcı nemlendiriciye ihtiyacı vardır. Bunu ertelemek, ihmal etmek telafisi mümkün olmayan kırışıklıklara, cilt yaşlanmasına yol açar. Markası çok iyi bir nemlendirici ile kendinizi zamana karşı koruyabilirsiniz. Estee Lauder'in geçen kış piyasaya sürdüğü yeni kremi adeta bir teknoloji harikası; tüm bileşenleriyle cildin sarkmasına ve kırışıklık oluşumuna savaş açıyor. 

  Revitalizing yeniden diriltmek anlamına geliyor, Estee Lauder'in laboratuvarında yıllar süren çalışmalar sonucu ortaya çıkan Intuigen teknolojisi ile gerçekten daha sıkı aynaya baktığımda beni daha mutlu eden bir cilt görüyorum. 


  Ben 4 kavanoz bitirdim şimdiye kadar ve tabi düzenli kullanım gerektiriyor. Gözlemlediğim etkileri cildi toparlıyor, aydınlatıyor ve çizgilerin içine nüfuz ederek yumuşatıyor. Anneme de iki kavanoz kullandırdım gözle görülür kırışıklık açılması oldu ama 50-60 yaş için oluşmuş kırışıklık giderici kremler daha faydalı Re-nutriv serisi gibi. 

  Kremin yapısı oldukça yumuşak, kolay emiliyor ve ciltte ağırlık yapmıyor. Çok hafif insanı rahatsız etmeyen kokusu var. Sabah akşam tonikle temizlediğiniz cilde dairesel masaj hareketleriyle uygulamak yeterli. 
 

  Günlük kullanımımda göz kremi Revitalizing Supreme Eye Creme kullandım. Sonuçtan memnunum, tavsiye edebileceğim güzel bir krem. Her güz az miktarda kullanarak göz kremini ve yüz kremini kullanın bir de günlük cildinizi iyi bir tonikle silin. Verilen parayı hak ettiğini göreceksiniz. Ben kendi internet sitesinden alışveriş yaptım, yanında deneme boyu 5 ürün yolladılar, kargo 1 günde geldi kredi kartı ve kapıda ödeme seçeneği var kargo ücreti yok. Harika bir de hediye paketi yapmışlar. 
 

 30ml 160tl. Kendi sitesinde ürünü buraya tıklayarak inceleyebilir, satın alabilirsiniz. 
Yüz ve göz kremi set olarak daha uygun fiyata kendi sitesinde 218tl satılıyor, satın almak için buraya tıklayabilrsiniz. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...