7 Nisan 2014 Pazartesi

ESTEE LAUDER PURE COLOR 03 LIP GLOSS

Estee Lauder Pure color 03 Chrome Kimono Lacquer 

Fıstık gibi bir dudak görüntüsü istiyorum, çekici olsun diyorsanız yazmaya başlıyorum:

Öncelikle Lip Lacquer serisi Gloss serisinden daha farklı. Yapısı daha yoğun. 
Resimde kendi fırçasıyla sürdüm kesinlikle dudak kalemi, lip base yok. 
Çok memnun kaldığım, içindeki C,E vitaminleriyle bakım yapan bir ürün. 
6 saat kalıcılık garantisi veriyor. Buna karşın yapış yapışlık çok az olsada var. 

Lacquer kelime anlamıyla verniklemek demek zaten, dudağı tam olarak örtüyor, yoğun olarak renk bütünlüğü sağlıyor. 
 




 Tekin acar sitesinden 79 tl'ye alabilirsiniz.

Türkiye'deki estee sitesini abd sitesine göre yavan buluyorum, ürün eksikliği açıklamalar hep eksik. O yüzden abd sitesinden diğer 12 rengi gösteriyorum. 




Pure Color

High Intensity 
Lip Lacquer

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...