23 Mart 2014 Pazar

YVES SAINT LAURENT ROUGE VOLUPTE SHINE 13

  Ysl markasının daha önce farını ve birkaç ürününü denemiştim. Açıkçası benim cildim çok fazla emdi, periodik tazelemek zorunda kaldım o yüzden de denemelere devam etmedim bu markada.
  Ta kii... Bana hediye gelen bu muhteşem ruj YSL markasının üst segment ürünlerinden. 
 

  İnanılmaz bir nem, eğer dudağınızda soğuk nedeniyle kuruma , kronik çatlama varsa tedavi niyetine kullanabilirsiniz. Bendeki numarası rouge volupte 13, fotografta gorundugu kadar koyu degil daha yumusak bir ton hatta tam ismi no:13 pink in paris. Dudakta ağırlık yapmadan bütünleşebiliyor. Satın almak isteyenler için 91tl www.tekinacar.com.tr

 

Nemlendirici yapısından dolayı kapağı açtıktan 12 ay sonra kullanmamak gerektiği rujun altına eklenmiş. Kalıcılık olarak benim dudağımda mucize yaratmasa da kokusuz ve tatlandırıcı eklenmemiş kaliteli bir ürün.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...