10 Mart 2014 Pazartesi

ESTEE LAUDER ORANGE POP EYE SHADOW

  Estee Lauder Pure Color Eye Shadow 59 Orange Pop 

                


  Estee Lauder 'in Pure Color serisinden turuncu renkli ışıltı partikülerli farını sizlere tanıştıracağım. 
Buz küpü şeklinde tasarlanmış benim vazgeçilmezlerimden olan bu farın kullanım alanı çok geniş. Seri olarak eski kaldığından Türkiye'de bulamazsınız. Ben www.amazon.com'dan 13 dolara sipariş ediyorum. Yaklaşık 10günde PTT ile elime ulaşıyor. 

         



  Özellikle yaz aylarında bronzlaştırıcı ile birlikte kullanıldığında inanılmaz güzel yanaklara kavuşabilirsiniz. Ya da far olarak koyu gri tonlarda gölgeleme yaptığınız göz kapağınızın üst-orta bölümüne tonlama olarak ekleyebilirsiniz. Ben nemlendirici ile hazırladığım dudaklarıma sürerek portakal renginde ruj olarak bile kullanıyorum. Ama sakın bu görünümleri aynı anda yapmayın. 






  Makyajı yaptıktan sonra pembe toz allıkla birlikte geniş boy allık fırçası ile tüm yüze ve elmacık kemiklerinin üzerine kullanabilirsiniz. Ben H&M'den aldığım minik allık fırçası ile tüm yüzüme uyguluyorum. 
       
                   
 














  En sevdiğim ise yazın terracotta veya bronzer pudra/allık ile birlikte geniş fırça ile yanaklarımı renklendirmek. Hafif pırıltı veren yapısı ile yüzüme sağlıklı bir görüntü veriyor. 
 

   
   Resimde göründüğü kadar koyu değil, tam portakal rengi.
  Kalıcılığı beni çok memnun ettiği için bittikçe yenisini alıyorum. Görünüşü ve kullanışı da beni mutlu ediyor. Buz küpünü ikiye ayırıp açtığınızda yukarıda aynası ve ufak boyutu çantada taşımaya müsait. Kutusundan kendi far aplikatörü de çıkıyor. 

   Kokusuz ve çok bereketli uzun süre kullanabilirsiniz. 

  

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...